10 seconden wachten voor reactie weg

G

Guest

Guest
Als ik ergens op reageer en snel nog iets wil toevoegen (een quote zodat je kan zien waarop ik gereageerd hebt) dan moet ik 10 seconden wachten. Waarom? Dat dat eerst was ok, maar nu wordt je post toch samengevoegd dus maakt dat toch niet meer uit?

En daarnaast werkt het systeem toch niet helemaal:
http://www.one2xs.com/threads/59282&p=1#1082956
Die toevoeging was 1 seconden later. Hoe kan dat als je maar 1 keer per 10 sec kan posten?
 
N

Nick

Guest
Jessee (link):
En daarnaast werkt het systeem toch niet helemaal:
http://www.one2xs.com/threads/59282&p=1#1082956
Die toevoeging was 1 seconden later. Hoe kan dat als je maar 1 keer per 10 sec kan posten?


Je eerste toevoeging was wel degelijk 10 seconden later, voor verdere toevoegingen maakt het niet meer uit hoeveel seconden er tussen zit.

Die 10 seconden regel is trouwens nog best handig zodat je niet per ongeluk het zelfde bericht een aantal keer in een post zet, tenzij je als een idioot op de verzend knop gaat raggen maar daar heeft slechts een enkel lid last van dus van mij mag die regel gewoon lekker blijven
clown.gif
 
G

Guest

Guest
eerste toevoeging wel, geen problemen mee. Die daarna zat minder dan 10 sec tussen hoor, als je de tijd kan lezen
smile.gif



toevoeging op 10 september 2015, 14:30:33:
En verander die 10 sec dan in 4 sec ofzo. Scheelt al enorm veel.
 
N

Nick

Guest
Jessee (link):
eerste toevoeging wel, geen problemen mee. Die daarna zat minder dan 10 sec tussen hoor, als je de tijd kan lezen
smile.gif



Dat is precies wat ik zeg?

Quote:
Je eerste toevoeging was wel degelijk 10 seconden later, voor verdere toevoegingen maakt het niet meer uit hoeveel seconden er tussen zit.
 
G

Guest

Guest
Ja, maar bij de eerste zat er meer dan 10 sec tussen en dat is juist waar dit topic over gaat
emo.gif



toevoeging op 10 september 2015, 15:43:08:
als je iets snel wilt toevoegen dan moet je daar op wachten en popups weg klikken.
 
N

Nick

Guest
Jessee (link):
Ja, maar bij de eerste zat er meer dan 10 sec tussen en dat is juist waar dit topic over gaat
emo.gif



toevoeging op 10 september 2015, 15:43:08:
als je iets snel wilt toevoegen dan moet je daar op wachten en popups weg klikken.


toevoeging op 10 september 2015, 15:43:15:
..


Jup en daar reageerde ik op :3
Daarnaast reageerde ik op je constatering dat het systeem niet goed zou werken
clown.gif
 
Bovenaan