1ste pagina slot, 2de niet

Sanderc

New member
Geen grote bug, maar als je een eigen topic hebt bij aanbiedingen, probeerde ik dus via de 2de pagina het topic te sluiten, maar dat gaat alleen via de eerste pagina
redface.gif
cry.gif


CXXHTW6.png



50AaAsn.png
 

Rudie

New member
Antonn (link):
Je kan ook een via een reactie een topic toevoegen aan je watchlist, nee dus.


en als je het andersom bekijkt, niet van de logische kant maar juist van de onlogische kant.
Het is toch onlogisch om je topic te beheren bij alle reacties?
Watchlist hoort niet bij je topic beheren, en dat is iets wat iedereen ziet.
 

Sanderc

New member
Ohja, ik dacht meer aan een algemeen topic beheer balkje bij elke pagina als je topic beheerder bent...?
 

Rogier

New member
Sanderc (link):
Ohja, ik dacht meer aan een algemeen topic beheer balkje bij elke pagina als je topic beheerder bent...?


voor één knop?
worshippy.gif
 

Sanderc

New member
Rogier (link):

Sanderc (link):
Ohja, ik dacht meer aan een algemeen topic beheer balkje bij elke pagina als je topic beheerder bent...?


voor één knop?
worshippy.gif




Nee, ook editen etc. Weet ik veel
emo.gif
 

Rudie

New member
Sanderc (link):

Rogier (link):

Sanderc (link):
Ohja, ik dacht meer aan een algemeen topic beheer balkje bij elke pagina als je topic beheerder bent...?


voor één knop?
worshippy.gif




Nee, ook editen etc. Weet ik veel
emo.gif




dat zijn gewoon post options?
smile.gif

Ik neem namelijk aan dat ook de topic post in de database staat als een normale post?
dan moet je weer doen if(i !== 1) { // post actions } en dan nog een extra balkje maken.
 

Rogier

New member
Rudie (link):

Sanderc (link):

Rogier (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Sanderc (link):
Ohja, ik dacht meer aan een algemeen topic beheer balkje bij elke pagina als je topic beheerder bent...?






voor één knop?
worshippy.gif




Nee, ook editen etc. Weet ik veel
emo.gif




dat zijn gewoon post options?
smile.gif

Ik neem namelijk aan dat ook de topic post in de database staat als een normale post?
dan moet je weer doen if(i !== 1) { // post actions } en dan nog een extra balkje maken.



Ik zie niet waarom dat laatste een probleem zou vormen? (dat gebeurt nu ook gewoon...)

Overigens is dat niet het voorstel van Sander, hij bedoelt eerder dat er een balkje boven de berichten komt.
 
Bovenaan