2012, het einde is in zicht

Luukvdo

New member
Daar is ie dan weer, de oud- en Nieuwjaarsspeech! Vorig jaar schreef ik hem ook al en na dat geweldige succes bij deze weer. Traditiegetrouw ga ik weer terugblikken maar ook vooruitblikken
pompom.gif


Laten we beginnen met de terugblik. 2012, wat een jaar. Geslaagd voor mijn HAVO, begonnen met rijles, een nieuwe opleiding. In het nieuws is er een hoop gebeurd: Prins Friso, een kabinet dat valt, André Kuipers, het EK, de Olympische Spelen, verkiezingen en nog veeeeeel meer

Ook op one2xs is er het een en ander gebeurd: een server die volledig crasht, Ruben en Marjolein die het team hebben verlaten (nogmaals enorm bedankt voor jullie inzet de afgelopen jaren
smile.gif
), (be)SPAARtember, meer Minecraft servers, een leden API en momenteel de mega geweldige enorme eindejaarsloterij met een record-pot (loten kopen kan nog tot 23:59:59). Al met al een bewogen jaar. Een jaar dat gelukkig niet voortijdig is geëindigd na de voorspelling van de Mayas
biggrin.gif


Wat valt er te verwachten van 2013? Ik ben van plan mijn rijbewijs en mijn propedeuse te halen. Doelen die zonder al te veel moeite te realiseren zijn. Ik hoop op een mooi jaar in goede gezondheid voor mijn dierbaren en mezelf
coool.gif


Bij one2xs gaan we gewoon lekker door waar we mee bezig zijn. Over nieuwe features mag ik helaas nog niks zeggen maar er zijn wel degelijk plannen om one2xs te verbeteren. Waar ik wel iets over mag zeggen is een nieuw teamlid. Bij deze verwelkomen we
[SIZE= 22px]Fanorg[/SIZE]
in het one2xs team!
[SIZE= 18px]We wensen je veel succes![/SIZE]

Rest mij nog om jullie een mooi en veilig uiteinde te wensen en bovenal een [COLOR= red]spetterend[/COLOR], [COLOR= green]geweldig[/COLOR] en [COLOR= blue]mooi[/COLOR] 2013!
 

Yorrick

Active member
Jammer dat er 2 leden het team hebben verlaten
sadley.gif

Hartstikke bedankt, beide Ruben en Marjolein
biggrin.gif
! En de rest van het team, dat ik jullie mag versterken!
Ik zal mijn best doen. Voor straks een super fijne jaarwisseling en een gelukkig 2013!
 

Job

New member
Bedankt iedereen dit jaar voor weer een gezellig One2xs, speciaal bedankt het geweldige team, en natuurlijk GEFELICITEERD Fanorg, en iedereen een gelukkig en gezond 2013! (kijk natuurlijk wel uit met vuurwerk!
emo.gif
 

Nickxs

New member
YEAAAAAAAAH Fanorg
biggrin.gif
we gaan nog veel van je horen
Zet um op!

en Luuk. hopen dat je je rijbewijs haalt!
en iedereen prettig nieuwjaar!
 
G

Guest

Guest
Fanorg? Had ik nooit verwacht. Toch proficiat
thumbsup.gif

En een gelukkig nieuwjaar aan iedereen, mag het nieuwe jaar iedereen veel (leuke) verassingen bezorgen!
 
G

Guest

Guest
Fanorg (link):
Jammer dat er 2 leden het team hebben verlaten
sadley.gif

Hartstikke bedankt, beide Ruben en Marjolein
biggrin.gif
! En de rest van het team, dat ik jullie mag versterken!
Ik zal mijn best doen. Voor straks een super fijne jaarwisseling en een gelukkig 2013!


Gefeliciteerd jonge!!
 
Bovenaan