2020 is het jaar van one2xs

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Tot mijn spijt zag ik one2xs langzaam, beetje bij beetje, dood bloeden: eens in de zoveel maanden opende ik one2xs nog is, in de hoop dat er spontaan iets veranderd zou zijn. Nadat er zelfs een topic over was, waar dit beeld van afwezigheid maar al te duidelijk werd - heb ik besloten de vorige eigenaar te benaderen. Dit met de intentie om nog één keer te proberen er nieuw leven in te blazen. De one2xs-spirit die er vroeger hing, de meetings die we gedaan hebben: ik vind dat er nog hoop is!

De komende paar weken zal ik elke dag verschillende dingen uitbreiden en toevoegen aan het forum, om weer dezelfde gebruiksvriendelijkheid te creëren zoals die ooit eens was. De focus van one2xs zal wel veranderen: waar het vroeger een plek was om gratis hosting diensten te krijgen, zal er nu volledig op het forum aspect gefocust worden. Het is en zal een community blijven, waar jullie - de leden - het belangrijkst zijn.

Enkele toevoegingen die de komende paar dagen zullen gaan komen zijn o.a. een chat, wat naast de one2xs-Discord zal gaan draaien. Verder zal er gekeken worden of alle oude data verbeterd kan worden, dit laat helaas nog te vaak te wensen over en zorgt voor een onprofessionele uitstraling voor het forum.

De komende weken zal ik zelf actief zijn op het forum, om er zo al nieuw leven in te blazen. Ook zal er - als het forum (een beetje meer) af is - er een e-mail uitgaan naar alle oud-leden. Dit uiteraard om de gezellig dynamiek terug te krijgen. Wanneer het drukker word, zal er opnieuw een team samengesteld worden om het forum te modereren. Misschien zelfs met de oude teamleden? 😇

Als actie om one2xs terug actief te krijgen, wil ik ook alvast het volgende aankondigen: een actie waar we maar liefst in totaal € 250,- weggeven aan 4 leden die het actiefst zijn en helpen met het laten groeien van one2xs. Zie hier de aankondiging.

Help jij mee met one2xs terug tot leven te brengen?

Stay safe,
Wouterr
 
Laatst bewerkt:

hessje

New member
Tof initiatief! Ik kreeg een mail van een account waar ik nooit heel actief mee ben geweest.
Nu was ik eigenlijk wel toe aan een gezellig forum 🙃 dus count me in!
 

Jochems

New member
Good job @Wouterr! Ik zag het bericht zojuist op Facebook. Heb ook maar even een nieuw account aangemaakt (kom niet meer op mijn oude account, denk door de nieuwe forumsoftware).
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Hey @Jochems, stuur me maar even een PM. Kunnen we kijken of we je oude account kunnen terugvinden: alles zou d'r nog moeten zijn ;). Leuk dat je er desondanks bent!

Goed te horen dat de Facebook post hielp! Hopelijk keurt FB z.s.m. de campagne ook goed.
 

Tessa

Secretatessa
Super leuk om te zien! Ik ben benieuwd wat je allemaal in petto hebt voor one2xs maar ik denk dat de insteek - focussen op de community - een goede start is! :)
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Bedankt voor de leuke reacties! Laten we er weer wat leuks van maken.

Wel leuk om alle bekende profielfoto's tegen te komen! :cool:

Heb die als een van de eerste dingen geïmporteerd. Deze waren in de vorige omgeving allemaal weg. :(
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Eigenlijk moet het ook weer de oude layout krijgen om het gevoel helemaal terug te krijgen 😋

En dan de oude, of de oude oude? Ik vermoed dat je dan de oranje bedoelt, en daar ben ik het ergens ook wel mee eens.. Als iemand zin en tijd heeft te designen! :p
 

Vandijkdesign

Active member
Tof! Zag de Facebook campagne voorbij komen.
Zie al een aantal bekende namen terug in de reacties hierboven, leuk!

Zelf ben ik niet meer zo actief in het webdevelopment wereldje als dat ik voorheen was, maar wel altijd veel wezen “handelen” op One2xs.

Misschien is dit dan toch hét moment om weer actiever deel te nemen aan de One2xs community.
 
Bovenaan