Ben er bang voor hahaIs 2021 dan wel het jaar van one2xs?
Het is het proberen waard. 2022 misschien?Is 2021 dan wel het jaar van one2xs?
Misschien moet er maar eens worden geïnvesteerd in One2xs merchandise.Het klinkt misschien bot, maar wat is het Unique Selling Point van One2xs? Ik weet nog dat in het verleden VPS en andere IT diensten werden aangeboden.
ik zie persoonlijk wel business in het aanbieden van online desktop omgevingen voor particulieren in een Citrix omgeving. Dus overal toegang tot je desktop zonder zorgen van backup, antivirus/firewall software en al die andere zorgen die je hebt als particulier. heb al wat ervaring met het opzetten van virtuele servers en citrix is ook niet echt moeilijk om op te zetten lijkt meMisschien moet er maar eens worden geïnvesteerd in One2xs merchandise.
Nieuwe pennen, notitieblokjes, stickers (), en weet ik veel wat voor nog mer meuk...
Oh ja, ik heb nu ook Treinenweb.nl stickers. Had ik geloof ik al 4 jaar geleden geloofd op de laatste meet.
Interesse, knal even een berichtje via de contact-pagina op mijn site naar mij toe.
Vroegah kon je gratis host en domein verkrijgen op one2xs. Maar dat is lang geleden. Het is nu gewoon een dood lopend stukje internet wat weinig meer toevoegd maar uit sentiment online gehouden wordt.Het klinkt misschien bot, maar wat is het Unique Selling Point van One2xs? Ik weet nog dat in het verleden VPS en andere IT diensten werden aangeboden.