2020 is het jaar van one2xs

Robinkoch

Eindbaas
Ik denk niet dat 2022 het jaar van One2xs zal worden aangezien dit bericht het eerste bericht is van dit jaar :confused:

Lealex

Member
Het eerste mailtje is ook al binnen
TaOoZlP.png

Mikey

Member
Het klinkt misschien bot, maar wat is het Unique Selling Point van One2xs? Ik weet nog dat in het verleden VPS en andere IT diensten werden aangeboden.

Aarclay

Active member
Het klinkt misschien bot, maar wat is het Unique Selling Point van One2xs? Ik weet nog dat in het verleden VPS en andere IT diensten werden aangeboden.
Misschien moet er maar eens worden geïnvesteerd in One2xs merchandise.
Nieuwe pennen, notitieblokjes, stickers ( 🤗), en weet ik veel wat voor nog mer meuk...

Oh ja, ik heb nu ook Treinenweb.nl stickers. Had ik geloof ik al 4 jaar geleden geloofd op de laatste meet.
Interesse, knal even een berichtje via de contact-pagina op mijn site naar mij toe.

Mikey

Member
Misschien moet er maar eens worden geïnvesteerd in One2xs merchandise.
Nieuwe pennen, notitieblokjes, stickers ( 🤗), en weet ik veel wat voor nog mer meuk...

Oh ja, ik heb nu ook Treinenweb.nl stickers. Had ik geloof ik al 4 jaar geleden geloofd op de laatste meet.
Interesse, knal even een berichtje via de contact-pagina op mijn site naar mij toe.
ik zie persoonlijk wel business in het aanbieden van online desktop omgevingen voor particulieren in een Citrix omgeving. Dus overal toegang tot je desktop zonder zorgen van backup, antivirus/firewall software en al die andere zorgen die je hebt als particulier. heb al wat ervaring met het opzetten van virtuele servers en citrix is ook niet echt moeilijk om op te zetten lijkt me;). Citrix heeft geen hoge leercurve als je weet hoe je virtuele servers configureerd. heb thuis nog 2 octacore Dell Poweregde servers staan. denk dat ik die maar weer een keer opstart :p

Laatst bewerkt:

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Vroegah kon je gratis host en domein verkrijgen op one2xs. Maar dat is lang geleden. Het is nu gewoon een dood lopend stukje internet wat weinig meer toevoegd maar uit sentiment online gehouden wordt.

Bovenaan