Activiteitsmeter

Jvdw

New member
ziet er goed uit
smile.gif
jammer dat die posts wegzijn
cry.gif
 

Therose

New member
leuk, tenmiste ,als je actief meedoet.Leden die af en toe inloggen hebben er niks an
rock.gif


edit: nouja, ik sta op 15%. Ik ben hasst nooit online
emo.gif
 

Wiitse

New member
Therose (link):
leuk, tenmiste ,als je actief meedoet.Leden die af en toe inloggen hebben er niks an
rock.gif


edit: nouja, ik sta op 15%. Ik ben hasst nooit online
emo.gif


Het is juist ervoor gemaakt zodat je ziet wie actief is en wie niet. Je hebt er zelf helemaal niks aan hoor.
emo.gif
 

Robbert

New member
Wiitse (link):

Therose (link):
leuk, tenmiste ,als je actief meedoet.Leden die af en toe inloggen hebben er niks an
rock.gif


edit: nouja, ik sta op 15%. Ik ben hasst nooit online
emo.gif


Het is juist ervoor gemaakt zodat je ziet wie actief is en wie niet. Je hebt er zelf helemaal niks aan hoor.
emo.gif



Lekker belangrijk als iemand weinig actief precentjes heeft, zolang hij maar actief is op het moment dat je hem nodig hebt
emo.gif

Vind het trouwens niet de meest geniale oplossing, aangezien bijvoorbeeld mijn procentjes relatief laag zijn doordat ik weinig handel hier op one2xs, maar wel actief ben op het forum.
Hoop niet dat daardoor nieuwelingen op het forum anders tegen je aan gaan kijken.

* Het blijft trouwens een gemiddelde, nooit erg betrouwbaar dus.
Je kunt acief zijn op het forum, maar niet actief zijn in het handelen, of juist andersom.
Je kunt actief punten sparen, maar niet actief op het forum.
Ik denk niet dat dit de beste oplossing is, maar wel een stap in de goede richting.
 

Floris

New member
Bedoel je niet activiteitenmeter??


Edit:// Jullie bedoelen zeker het woord actief? Maar dan in een andere vorm.
 

Lennard

Active member
Nee, hij meet niet je activiteiten maar hoe actief je bent.
Net als een snelheidsmeter, dat is ook geen snelhedenmeter.
biggrin.gif
 

Merlin

New member
Eigenlijk voegt het vrij weinig toe, want het maakt toch niet uit hoeveel iemand post of hoe vaak iemand online is? Maar nice gemaakt hoor :)
 

Freestyle

New member
Merlin (link):
Eigenlijk voegt het vrij weinig toe, want het maakt toch niet uit hoeveel iemand post of hoe vaak iemand online is? Maar nice gemaakt hoor :)


Het heeft er allemaal wel deels mee te maken hoor
wink.gif
 

Lennard

Active member
Merlin (link):
Eigenlijk voegt het vrij weinig toe, want het maakt toch niet uit hoeveel iemand post of hoe vaak iemand online is? Maar nice gemaakt hoor :)
Met precies datzelfde argument kon je ook pleiten om de postcount weg te halen, en dat hebben we dus ook gedaan.
We vinden de factor activiteit nuttiger dan de factor postcount. Vandaar deze opzet.
 

Mikeb

New member
Helaas is er nog niet over alles nagedacht .
wink.gif


Als je op iemand zijn profiel komt, is het nog steeds zichtbaar dus mensen kunnen alsnog postcount-en
 

Luukvdo

New member
Het was nooit de bedoeling het helemaal te verbergen. Het was de bedoeling dat het minder zichtbaar werd en dat is gelukt
yummie.gif
 
Bovenaan