Afkeuren?

Corbin

New member
Er is ooit een topic geweest met de suggestie om je eigen kliks op doeadvertenties af te keuren.
Maar toen kwam er iets uit met de speciale links(iets van &k= ofsow??)
Kun je dan niet doen bij de advertenties die zonder dat &k= werken dat je ze zelf kunt afkeuren. Het is beter voor jezelf en voor de adverteerders!


PS, heb zelf nu bijvoorbeeld 2 hele oude! die afgekeurd mogen worden
 

Lennard

Active member
Wat bedoel je precies?

Die &k= wordt altijd meegestuurd (behalve bij een aantal advertenties onder mijn beheer, maar dat boeit ff niet), dat heeft niks met het keuren te maken, het geeft de adverteerder alleen de mogelijkheid om de kliks te volgen en traceren.
 

Corbin

New member
Ja dat wel, dus wel erbij zetten dan dat ze eerst goed moeten nadenken voordat ze laten afkeuren en dat je neit meer terug kunt!
 

Lennard

Active member
Staat er ook bij:
Quote:
Om de adverteerder werk te besparen, kun je zelf kliks afkeuren waarvan je weet dat je ze niet (goed) hebt uitgevoerd. Let er wel op dat ze daarna dus ook niet meer goedgekeurd kunnen worden.
 

Corbin

New member
Ik denk dat het daar uist makkelijker is, want daar zie je een heel overzicht en hoef je niet een voor een de advertentie aan te klikken, en toen net had ik nog een reden maar die ben ik ff vergeten
yummie.gif
 

Corbin

New member
Ik weet trouwens die andere reden weer!
Dat was voor een advertentie waar hij niog gekeurd meit worden maar omdat het saldo van de adverteerder op is dus weg uit het lijstje is, die kan ik nu niet afkeuren!
 

Lennard

Active member
Hm, daar heb je wel een goed punt idd.
Er staat nu iig al een linkje naar de advertentie, afkeuren komt nog.
 
Bovenaan