Andere tekst

Azdin

New member
Hi,

Als je over je dataverkeer bent op one2xs zie je de volgende melding:

Quote:
Deze website is gedeactiveerd. Waarschijnlijk is de toegestane hoeveelheid dataverkeer voor deze maand verbruikt. Als dat het geval is dan zal de website aan het begin van de volgende maand weer bereikbaar zijn.


Let vooral op de vetgedrukte letters; kan dat niet vervangen worden door iets anders? Nu denken mijn bezoekers die de website bezoeken dat mijn site pas over een maand bereikbaar is en maken ze zich waarschijnlijk zorgen.

Groet,

Azdinnn
 

Mikeb

New member
Kom binnenkort nog eens langs. Wellicht doet de website het dan weer.
biggrin.gif
 

Azdin

New member
Wat Mikeb zegt inderdaad, zoiets.
smile.gif



toevoeging op 17 december 2012, 18:01:26:
Want nu denken mijn bezoekers: Fuck, website is heel de maand offline, wat nu omfg huilie huilie
confused.gif
cry.gif


En met dit:

Mikeb (link):
Kom binnenkort nog eens langs. Wellicht doet de website het dan weer.
biggrin.gif

Oh oke, ze zijn vast offline wegens onderhoud o.i.d. - ik kom zo weer terug, even wat drinken pakken!
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Was er niet ooit een suggestie om een eigen tekst daar neer te kunnen zetten, maar het one2xs logo bleef er dan wel boven staan?

Waarom kon dat ookweer niet?
 
G

Guest

Guest
Jponsen (link):
Omdat de suspended pagina niet voor iedereen verschillend in te stellen is volgens mij.


Waarom niet, een variabele tekst die uitgelezen wordt uit bijv. een database. Als ik zie wat er allemaal mogelijk is, dan moet dit ook kunnen ^^
 

Sjoerd

Active member
Jponsen (link):
Omdat de suspended pagina niet voor iedereen verschillend in te stellen is volgens mij.
Dit is als het goed is gewoon mogelijk door in plaats van een .html bestandje een .php bestand te gebruiken.
 

Luukvdo

New member
Sjoerd (link):

Jponsen (link):
Omdat de suspended pagina niet voor iedereen verschillend in te stellen is volgens mij.
Dit is als het goed is gewoon mogelijk door in plaats van een .html bestandje een .php bestand te gebruiken.


Dat wel inderdaad, maar er is maar 1 suspended bestand dus dan zou je daar óf voor iedere gebruiker apart een if-statement of switch in moeten bouwen of iets met MySQL / losse tekstbestandjes moeten gaan doen, wat weer niet heel handig is
 

Jeffreyy

Jeffrey
Ja, het zou mogelijk zijn inderdaad, maar of het echt een meerwaarde heeft om iemand een persoonlijke tekst in te laten stellen vraag ik me af.

Dan kan de tekst beter veranderd worden denk ik.
 

Robbert

New member
Je koopt een host zonder reclame, maar als hij gesuspend word krijg je dus wel reclame voor one2xs te zien... Wat mij betreft niet wenselijk?
 

Lennard

Active member
Robbert (link):
Je koopt een host zonder reclame, maar als hij gesuspend word krijg je dus wel reclame voor one2xs te zien... Wat mij betreft niet wenselijk?
Goed punt. Dan krijg je zoiets: http://suspend.s1.one2xs.com/
maar dat is ook niet echt mooi, al kan er misschien nog een downtime-plaatje boven ofzo.


Nicknl (link):
En sowieso mag dat bericht "aan de eigenaar" wel weg
yummie.gif

Maar dan gaan we een shitload aan tickets krijgen met mijn site doet het niet meer. Daarom moet dat bericht voor de eigenaar wel duidelijk zijn.
 

Robbert

New member
Lennard (link):

Robbert (link):
Je koopt een host zonder reclame, maar als hij gesuspend word krijg je dus wel reclame voor one2xs te zien... Wat mij betreft niet wenselijk?
Goed punt. Dan krijg je zoiets: http://suspend.s1.one2xs.com/
maar dat is ook niet echt mooi, al kan er misschien nog een downtime-plaatje boven ofzo.


Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, maar niet dat ik je geen reclame gun hoor Lennard, ik denk dat je het daar toch niet van moet hebben, maar zo hou je de host wel reclamevrij aangezien andere hosters dit ook doen (nog nergens anders gezien als die standaard suspend pagina)
Maar je zou ter opvulling inderdaad een plaatje kunnen doen, al zal ik er niet zo snel wat aan hebben...
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Oh ja ik zit ook weer niet te smachten om reclame op die suspended-paginas hoor, je hebt wel een goed punt.

Ik zal er binnenkort nog eens verder naar kijken en proberen wat moois te maken, ik heb nu de oude met reclame nog even teruggezet.
 
Bovenaan