Anti dubbelpost

Kingunit

New member
Ik zat eens te denken,
Ik heb wel eens op een forum gezien dat je niet kan dubbelposten,
Maar dan op een andere manier,
Als je een berichtje plaats dan komt het automatich onder je laatste bericht (als het een dubbelpost is)
Is dit een leuk/handig idee?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Dit is al zo vaak besproken.
One2xs heeft al een waarschuwingssysteem tegen dubbelposten maar is nog even op non-actief omdat dit nog verbeterd moet worden. Dus wordt vervolgt...
 

Kingunit

New member
oké
heb verder nog niet gekeken of er meerdere topics zijn
als je het nodig vind om te sluiten vind ik het primá
Maar wist namelijk nog niet of deze manier besproken werd
 

Luukvdo

New member
Ik ben er voor, net als meer mensen (waaronder Lennard) maar Ruben is tegen omdat ie graag wil dubbelposten
emo.gif
 

Paull

New member
er zijn forums waar je dan gewoon niks kan posten als je al een post hebt gedaan, dan moet je wachten tot eerst iemand anders wat post.
 

Kingunit

New member
Paull:
er zijn forums waar je dan gewoon niks kan posten als je al een post hebt gedaan, dan moet je wachten tot eerst iemand anders wat post.


Dat kan ook, maar dat vind ik zelf niet klantvriendelijk,
Je post een bericht (en dan word je bericht automatich geedit, en bij je laatste post gezet)
of in het topic, dit geld dan alleen maar voor 24 uur,
na 24uur is het wel weer mogelijk
 

Milan

New member
Kingunit:

Paull:
er zijn forums waar je dan gewoon niks kan posten als je al een post hebt gedaan, dan moet je wachten tot eerst iemand anders wat post.


Dat kan ook, maar dat vind ik zelf niet klantvriendelijk,
Je post een bericht (en dan word je bericht automatich geedit, en bij je laatste post gezet)
of in het topic, dit geld dan alleen maar voor 24 uur,
na 24uur is het wel weer mogelij
k


Dat vind ik een goed idee.
 

Robbert

New member
gewoon laten zo als het is, het valt nu wel mee hoeveel er dubbelpost word gedaan, en daar zijn de modjes voor, anders hebben zij niks meer te doen.
 

Marjolein

Miss Marjolein
idd, en dan komen er ook niet zoveel leuke reports meer binnen
hypocrite.gif

Maar betreft dubbelposten valt het best mee idd, alleen nieuwe gebruikers willen dit nog wel eens doen maar die leg ik dan even netjes uit hoe het werkt hier
smile.gif
 

Lennard

Active member
Er komt nog zon berichtje te staan van dat dubbelposts niet gewenst zijn, denk dat dat ook wel voldoet.
 
Bovenaan