Ariën a.k.a. AarClay

Aarclay

Active member
Joe, de meesten hier kennen mij wel als bekende One2xs'er. Ik kwam ergens in 2012 ofzo op het forum, toen ik het forum ontdekte en was daar sindsdien niet weg te slaan om mensen hulp te bieden bij hun problemen en vraagstellingen in het forum. Inmiddels heb ik al ruim 10k aan berichten hier on de One2xs database staan en mag mij hierbij geheid een die-hard member noemen.

Terug naar mijzelf: Ikzelf ben inmiddels 34 jaar oud, en heb een passie voor fotograferen, video, computers, webprogramming en vooral treinen. Dit alles bij elkaar heb ik gecombineerd tot een leuke bezigheid, en dat is de website Treinenweb.nl. Een nieuwssite met honderden bezoekers per dag die ik elke dag voorzie van het laatste spoorwegnieuws, want ook daar gebeurt elke dag wel iets bijzonders. Het is toch een bezigheid waar ik per dag wel een paar uur mee bezig ben en regelmatig wel eens op pad ben voor wat evenementen om daar wat over te schrijven en te filmen/fotograferen.
Daarnaast houd ik mij ook bezig met computerwerkzaamheden, zoals het onderhouden, bouwen en installeren ervan.

Verder heb ik ook nog een modelspoorbaan, maar daar moet nog een keer wat meer aandacht aan worden besteed. ;)

Vragen?
 

W1nd0x

#smilemore
Ik ben wel erg benieuwd naar je modelspoorbaan! Zou je eens wat foto's kunnen laten zien!? Vroeger hier op zolder ook hele opstelling gehad.
 

Aarclay

Active member
Ik zal van het weekend eens kijken naar wat foto's. Maar het is echt niet mooi aangekleed hoor.
Wel een flinke verzameling treinen waarvoor ik nog eens een keer een vitrine wil bouwen, waar de rijtuigen/treinen die ik op dat moment niet op de baan heb staan in kan plaatsen.
 

Aarclay

Active member
Google maar op "Pomme en Kelly" 😉
Bericht automatisch samengevoegd:






Verder heb ik nog meer treinen, maar die staan niet op de baan.
 
Laatst bewerkt:

Aarclay

Active member
Ik ben bang dat dit het eindresultaat blijft. Ik heb echt te weinig tijd om hier een mooie baan van te maken.
Misschien kan ik een keer een grasmat kopen en eronder neerleggen
 
Bovenaan