Automatisch quoten

Bjarnootjuh

New member
Hallo

Ik heb dit op mijn forum ook, en is nogal handig.

Veel mensen quoten een klein stukje van de post. Maar moeten bij grote posts helemaal uitzoeken waar dat stukje stond.

Dit is mijn idee:

Je selecteert een stukje van een post, en dan komt er een klein pop upje naar beneden met Quote deze tekst, als je hierop klikt, word alleen dat stukje gequote.

Voorbeeld (selecteer maar is tekst): http://java-forums.eu/index.php?/topic/2-how-to-upload-video-tutorials/
 

Antonn

New member
Nicee
smile.gif
 

Bjarnootjuh

New member
javascript wel aan? Want als je tekst selecteert en je muis loslaat komt het tevoorschijn, zoiets op o2x zou tof zijn
thumbsup.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Bjarnootjuh (link):
javascript wel aan? Want als je tekst selecteert en je muis loslaat komt het tevoorschijn, zoiets op o2x zou tof zijn
thumbsup.gif



Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar hier werkt het ook niet.

Anyway: lijkt me opzich wel handig.
 
G

Guest

Guest
Wel leuk, al moet de style van dat balkje dan wel anders
emo.gif


En ooit gehoord van selecteren, cntrl+c cntrl+v cntrl+a en klik op
Quote:
smile.gif

 

Antonn

New member
Lijkt me gwn tof dat als je iets in een bericht selecteerd en DAN op de quote knop klikt, enkel dat geselecteerde stuk word gequotet?
 
G

Guest

Guest
Werkt bij mij ook niet, maar vind het idee zelf ook vreselijk. Dan krijg je overal van die pop-upjes en zo, blugh. Doe mij maar lekker simpel, gewoon cmd+c (of ctrl+c) / cmd+v... Kleine moeite.

Maar, dat is mijn mening!
 

Bjarnootjuh

New member
Livonias (link):
Werkt bij mij ook niet, maar vind het idee zelf ook vreselijk. Dan krijg je overal van die pop-upjes en zo, blugh. Doe mij maar lekker simpel, gewoon cmd+c (of ctrl+c) / cmd+v... Kleine moeite.

Maar, dat is mijn mening!


Of als je tekst selecteert, rndan op de quote knop drukt, dat hij alleen en die tekst quote. En selecteert je niks dan quote hij alles.
 

Antonn

New member
Bjarnootjuh (link):

Livonias (link):
Werkt bij mij ook niet, maar vind het idee zelf ook vreselijk. Dan krijg je overal van die pop-upjes en zo, blugh. Doe mij maar lekker simpel, gewoon cmd+c (of ctrl+c) / cmd+v... Kleine moeite.

Maar, dat is mijn mening!


Of als je tekst selecteert, rndan op de quote knop drukt, dat hij alleen en die tekst quote. En selecteert je niks dan quote hij alles.



W00W!! Geniaal idee!!!

Kwam ik daar maar op
sadley.gif
nooo.gif
 
G

Guest

Guest
Antonn (link):

Bjarnootjuh (link):

Livonias (link):
Werkt bij mij ook niet, maar vind het idee zelf ook vreselijk. Dan krijg je overal van die pop-upjes en zo, blugh. Doe mij maar lekker simpel, gewoon cmd+c (of ctrl+c) / cmd+v... Kleine moeite.

Maar, dat is mijn mening!


Of als je tekst selecteert, rndan op de quote knop drukt, dat hij alleen en die tekst quote. En selecteert je niks dan quote hij alles.



W00W!! Geniaal idee!!!

Kwam ik daar maar op
sadley.gif
nooo.gif




Arme jij, er komt heus wel een dag hoor
biggrin.gif


Dit idee is idd wel handig, bespaart je moeite.
 

Timkb

New member
Geen goed idee, het is behoorlijk irritant om zodra je iets selecteert direct een popup krijgt. Wat een oplossing zou zijn is dat de functie pas geactiveerd wordt zodra er geklikt is in het reageer vak. In dat geval vind ik het een top idee.
 
Bovenaan