Wouterr Wouter de router Forumleiding 28 mei 2018 #2 Hoi, Na het aanpassen van mijn schermnaam van wouterr naar Wouterr is mijn avatar weg. Deze zou ik wel graag terug willen - omdat ik er geen backup van heb. Daarnaast lijkt me het simpelweg een bug Mvd, Wouter
Hoi, Na het aanpassen van mijn schermnaam van wouterr naar Wouterr is mijn avatar weg. Deze zou ik wel graag terug willen - omdat ik er geen backup van heb. Daarnaast lijkt me het simpelweg een bug Mvd, Wouter
L Lennard Active member 28 mei 2018 #8 Rik zei: Lennard heeft in een backup nog alle [naam].jpg avatars? Klik om te vergroten... Nah, Google is je vriend. sitene2xs.com wouterr en dan een willekeurig topic pakken, daar staan ze nog in.
Rik zei: Lennard heeft in een backup nog alle [naam].jpg avatars? Klik om te vergroten... Nah, Google is je vriend. sitene2xs.com wouterr en dan een willekeurig topic pakken, daar staan ze nog in.
Wouterr Wouter de router Forumleiding 28 mei 2018 #9 Held. Danke. Dan staat dit topic alleen nog open voor de bug.