(be)SPAARtember, word internationaal!

O

One2xs

Guest
Nee, niet wij... maar jij!
Vanaf vandaag gaan de .eu domeinnamen namelijk in de uitverkoop.
Maar je bepaalt zélf hoeveel ze goedkoper worden...

Ze zijn namelijk normaal 10,6 punten, maar ze worden elke dag goedkoper. Totdat de actie stopt natuurlijk. Als je een domeinnaam wil zul je dus zelf moeten gokken: gaat de actie tot vandaag, of worden ze morgen nóg goedkoper?

We beginnen op 6 punten, en elke dag gaat er 0,5 punt vanaf. Dus vandaag kost een .eu domeinnaam 6 punten, morgen 5,5, overmorgen 5, daarna 4,5... enzovoorts! Maar je weet natuurlijk niet wanneer de actie stopt....
Gok verstandig.
kerst.gif


Kleine letters: de actie geldt enkel voor nieuwe domeinnamen en verhuizingen (verhuizingen moeten in een ticket gemeld worden). Voor verlengingen betaal je het oude tarief van 10,6 punten. Let op: houderwijzigingen van een .eu zijn even duur als een nieuwe registratie tegen de oude prijs, zorg dus dat je de domeinnaam direct op het goede adres e.d. zet!

Succes
pompom.gif
Bestellen doe je hier.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik zou prijs van .eu rood maken op bestel pagina
yummie.gif


Wel leuke actie
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Verschillen de prijzen dan zo erg als vroeger?
Afbeelding



Lennard (link):
ACTIE!
Last, but not least… in maart zijn de .eu domeinnamen 2,99 punten! Het is nog niet bekend tot wanneer de actie loopt, dus wees op tijd. Wacht nog even met bestellen tot de prijs in het systeem is aangepast.
(de kleine lettertjes: de actie loopt vanaf het moment dat de prijs in het systeem is aangepast; de actie is niet van toepassing op verleningen of verhuizingen, enkel op nieuwe registraties; de actie geldt voor maximaal 50 domeinen per lid; de actieprijs geldt enkel voor het eerste jaar; het aantal domeinen wat via deze actie geregistreerd kan worden is beperkt, dus wees op tijd; de actie loopt tot het moment dat de maand maart 2010 voorbij is, of tot de limiet bereikt is; one2xs houdt zich het recht voor bepaalde bestellingen van domeinen te annuleren als de actie voorbij is maar dit nog niet is gemeld op de website van one2xs)


Dat was ook een actie toen.
 
L

Laurenss

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):
Verschillen de prijzen dan zo erg als vroeger?
Afbeelding



Lennard (link):
ACTIE!
Last, but not least… in maart zijn de .eu domeinnamen 2,99 punten! Het is nog niet bekend tot wanneer de actie loopt, dus wees op tijd. Wacht nog even met bestellen tot de prijs in het systeem is aangepast.
(de kleine lettertjes: de actie loopt vanaf het moment dat de prijs in het systeem is aangepast; de actie is niet van toepassing op verleningen of verhuizingen, enkel op nieuwe registraties; de actie geldt voor maximaal 50 domeinen per lid; de actieprijs geldt enkel voor het eerste jaar; het aantal domeinen wat via deze actie geregistreerd kan worden is beperkt, dus wees op tijd; de actie loopt tot het moment dat de maand maart 2010 voorbij is, of tot de limiet bereikt is; one2xs houdt zich het recht voor bepaalde bestellingen van domeinen te annuleren als de actie voorbij is maar dit nog niet is gemeld op de website van one2xs)


Dat was ook een actie toen.



Aah okey, maar ik dacht toch echt dat ze vroeger goedkoper waren
yummie.gif

Thanks voor je antwoord
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Ja ik kan me herinneren dat dat een van de weinige dingen is die we duurder hebben gemaakt in de loop van de tijd.

Maargoed, laten we t een beetje ontopic houden.
smile.gif
 
L

Laurenss

Guest
Lennard (link):
Ja ik kan me herinneren dat dat een van de weinige dingen is die we duurder hebben gemaakt in de loop van de tijd.

Maargoed, laten we t een beetje ontopic houden.
smile.gif



Was volgens mij redelijk ontopic
yummie.gif

Maar goed, leuke actie
smile.gif
 

Lennard

Active member
Bjarnootjuh (link):
Ik wist dit al
yummie.gif
Staat ook bij MDR
biggrin.gif

one2xs.com is nergens genoemd op MDR
emo.gif
alleen dat .eu in de korting was deze maand maar dan weet je alsnog helemaal niks over deze actie.


Nielsjojo (link):
Heb je wel een minimum, tot wanneer de actie duurt?
Zoiezo tot morgen of over-morgen ofzo
Nope, ik zeg er helemaal niks over.
yummie.gif


Misschien stopt ie morgen, en misschien gaat ie nog wel 2 weken door
redface.gif
 

Braam

New member
Lennard (link):

Nielsjojo (link):
Heb je wel een minimum, tot wanneer de actie duurt?
Zoiezo tot morgen of over-morgen ofzo
Nope, ik zeg er helemaal niks over.
yummie.gif


Misschien stopt ie morgen, en misschien gaat ie nog wel 2 weken door
redface.gif




En dan geef je 1 punt als je een domein neemt
emo.gif

Dan koop ik er zo veel mogelijk
biggrin.gif
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard (link):

Bjarnootjuh (link):
Ik wist dit al
yummie.gif
Staat ook bij MDR
biggrin.gif

one2xs.com is nergens genoemd op MDR
emo.gif
alleen dat .eu in de korting was deze maand maar dan weet je alsnog helemaal niks over deze actie.


Nielsjojo (link):
Heb je wel een minimum, tot wanneer de actie duurt?
Zoiezo tot morgen of over-morgen ofzo
Nope, ik zeg er helemaal niks over.
yummie.gif


Misschien stopt ie morgen, en misschien gaat ie nog wel 2 weken door
redface.gif


oeh, ff rekenen hoor; 2 weken = 14 dagen x 0,5 = 7 punten, je begint op 6 punten dus na 2 weken krijg je 1 punt toe bij een bestelling van een .eu domein haha
emo.gif
 

Bjarnootjuh

New member
Lennard (link):

Bjarnootjuh (link):
Ik wist dit al
yummie.gif
Staat ook bij MDR
biggrin.gif

one2xs.com is nergens genoemd op MDR
emo.gif
alleen dat .eu in de korting was deze maand maar dan weet je alsnog helemaal niks over deze actie.



Weet ik, maar dat .eu in aanbieding was wist ik dat o2x dit ook wel ging doen
yummie.gif
 
Bovenaan