Bedankje

Riick

New member
Hallo,

Na heel vaak geholpen te zijn, wil ik graag iets kleins terug doen aan de leden die mij helpen.
Ik vind punten geven voor gratis hulp nou weer net te ver gaan, daarom bedacht ik het volgende.

Wanneer een lid op one2xs je geholpen heeft, kun je op een duimpje boven zijn post (naast quote) drukken.
Dit lid krijgt dan +1 bij een counter onder zijn forum profiel, ofterwijl: Bedankjes: 56 (voorbeeld).

Wat vinden jullie van mijn idee?
 

Riick

New member
Klopt ja, en dan kun je meteen al die mensen die gratis dag en nacht voor je klaar staan laten zien dat je ze respecteert.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Maar dan geen minnetjes anders wordt het vriendjes politiek. En krijg ik bijvoorbeeld allemaal minnetjes. Dus echt alleen plusjes dan ben ik voor!
 
R

Riick

Guest
Jellesch (link):
Maar dan geen minnetjes anders wordt het vriendjes politiek. En krijg ik bijvoorbeeld allemaal minnetjes. Dus echt alleen plusjes dan ben ik voor!


emo.gif
anders krijg je alleen +jes
 
G

Guest

Guest
Tendmex (link):
Daar is feedback voor toch?


Nee. Feedback is voor handelen, niet als iemand behulpzaam is in een topic.


toevoeging op 23 februari 2013, 00:50:39:
Overigens ben ik tegen een karma/like systeem. IK ben van MENING dat dit geen toegevoegde waarde is aan dit forum (even de nadruk op mening...)
 

Sanderc

New member
Livonias (link):

Tendmex (link):
Daar is feedback voor toch?


Nee. Feedback is voor handelen, niet als iemand behulpzaam is in een topic.


toevoeging op 23 februari 2013, 00:50:39:
Overigens ben ik tegen een karma/like systeem. IK ben van MENING dat dit geen toegevoegde waarde is aan dit forum (even de nadruk op mening...)



Jou mening is bij deze ook mijn mening.
 

Riick

New member
En dan om vriendjespolitiek te verkomen kan lennard er iets bij maken dat als je op het duimpje hebt gedrukt er een pop-up venstertje opent;

Waarom bedankt u dit lid?

Link naar topic waarin u bent geholpen?
 

Kjeld

New member
Lennards to-do-lijst is al enorm groot, en ik ben van mening dat er andere, belangrijkere zaken zijn die een hogere prioriteit hebben dan dit.

Tevens ben ik ook tegen. We hebben al een feedback-systeem waar mensen bedankt kunnen worden voor hun diensten. Om daadwerkelijk posts te gaan bedanken vind ik op een forum als one2xs niet op zijn plaats.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Jordyz (link):
Stuur ze anders gewoon een Privebericht?


Met "Bedankt" erin? Het gaat er om om andere mensen te laten zien hoe veel mensen hij/zij helpt.


toevoeging op 24 februari 2013, 03:01:27:

Kjeld (link):
Lennards to-do-lijst is al enorm groot, en ik ben van mening dat er andere, belangrijkere zaken zijn die een hogere prioriteit hebben dan dit.

Tevens ben ik ook tegen. We hebben al een feedback-systeem waar mensen bedankt kunnen worden voor hun diensten. Om daadwerkelijk posts te gaan bedanken vind ik op een forum als one2xs niet op zijn plaats.


Niet voor hun diensten, voor hun producten en betrouwbaarheid. Het feedback systeem geld naar mijn weten alleen voor het handel gedeelte en niet voor webwereld oid.
 
Bovenaan