Bediening vervelend op mobiel

G

Guest

Guest
Hai,

Kon zo snel niet vinden of iemand hier al een opmerking over gemaakt had. Het bedienen van bijvoorbeeld het citeren, melden etc is echt bijna niet te doen op een touch-device. Onhover werkt niet goed net touch-apparaten.

(Er waren ook nog andere onderdelen, kan jk zo snel even niet meer naar boven halen. Heb je er meer? Post :3)
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Bij mij werkt het quoten prima?
redface.gif


Spoilers openen alleen niet idd.
 

Stef

stonks
Ben ik de enigste die het probleem heeft met snel scrollen op mobiel?
Wanneer ik snel scroll wordt de pagina blurry en worden profielfotos heel groot
confused.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik weet ook niet of ik fan ben van de hover-opties. Sowieso mis ik de icoontjes wel een beetje
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Rik (link):
Ik weet ook niet of ik fan ben van de hover-opties. Sowieso mis ik de icoontjes wel een beetje
sadley.gif

Vind je het niet veel te druk met allemaal icoontjes?

Al moet het op mobiel indd ander.
 

Robindh

Active member
Lennard (link):

Rik (link):
Ik weet ook niet of ik fan ben van de hover-opties. Sowieso mis ik de icoontjes wel een beetje
sadley.gif

Vind je het niet veel te druk met allemaal icoontjes?

Al moet het op mobiel indd ander.



Als je goede icoontjes kiest die rustig zijn + ze genoeg ruimte geeft zal het niet veel drukker worden. Zeker niet als ze dezelfde grijze kleur krijgen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):

Rik (link):
Ik weet ook niet of ik fan ben van de hover-opties. Sowieso mis ik de icoontjes wel een beetje
sadley.gif

Vind je het niet veel te druk met allemaal icoontjes?

Al moet het op mobiel indd ander.



Misschien als je font-awesome icoontjes gebruikt dat het er wel netter uit ziet dan al die verschillende kleurtjes aan icoontjes.
En voor ons maakt het natuurlijk niet uit dat we nog tig extra icoontjes hebben. :-D
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):

Rik (link):
Ik weet ook niet of ik fan ben van de hover-opties. Sowieso mis ik de icoontjes wel een beetje
sadley.gif

Vind je het niet veel te druk met allemaal icoontjes?

Al moet het op mobiel indd ander.



Slotje, Potloodje Sticky - Grijs en Oranje. Zo druk is dat toch niet?
redface.gif
 

Tessa

Secretatessa
Misschien is het een idee om de opties PM en meld onder de gebruikersnaam zelf te zetten. Dus dat je dit krijgt:
• Tessa
Klant (Lid?)
tessa.png

Actief sinds 7 dec 08
4.652 berichten

Stuur een privé bericht
Meld deze gebruiker


En dat je dan in het bericht, tussen de tijd en het berichtnummer het linkje quote kunt zetten? Is maar een suggestie overigens
smile.gif
 

Lennard

Active member
Maar je meldt een bericht en niet de gebruiker, en je stuurt een PM naar aanleiding van een bericht en PMt niet specifiek die gebruiker.
 

Tessa

Secretatessa
Lennard (link):
Maar je meldt een bericht en niet de gebruiker, en je stuurt een PM naar aanleiding van een bericht en PMt niet specifiek die gebruiker.


Stonden die functionaliteiten in de vorige website niet ook gewoon onder de gebruiker. Neem aan dat je zoiets in kunt bouwen dat het bericht-afhankelijk is als je op die links klikt.
En dan maak je ervan meld dit bericht or whatsoever.

Ik probeer alleen mee te denken om het hoverprobleem op te lossen voor mobiele gebruikers
yummie.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Tessa (link):

Lennard (link):
Maar je meldt een bericht en niet de gebruiker, en je stuurt een PM naar aanleiding van een bericht en PMt niet specifiek die gebruiker.


Stonden die functionaliteiten in de vorige website niet ook gewoon onder de gebruiker. Neem aan dat je zoiets in kunt bouwen dat het bericht-afhankelijk is als je op die links klikt.
En dan maak je ervan meld dit bericht or whatsoever.

Ik probeer alleen mee te denken om het hoverprobleem op te lossen voor mobiele gebruikers
yummie.gif




Nope, die stonden op dezelfde plek. Alleen dan volgensmij met icons en niet hover-achtig. Ik denk dat het beste zou zijn om een alternatief te bieden op mobiel, maar op PC wel zo te houden. VInd het namelijk wel arg fancy.
 

Luuko

Active member
Alle knoppen op ipad (iOs 10) moet ik 2 of 3 keer aanklikken voordat er iets gebeurd..
 

Jordy

New member
Ik zou gewoon grijze icoontjes doen, voor zowel op desktop als op iPhone.

Dit ziet er leuk uit alleen het werkt niet fijn.
dan moet je gaan kiezen tussen praktisch of mooi, dan zou ik toch eerder keuzen voor praktisch.
smile.gif
 

Tessa

Secretatessa
Jordy (link):
Ik zou gewoon grijze icoontjes doen, voor zowel op desktop als op iPhone.

Dit ziet er leuk uit alleen het werkt niet fijn.
dan moet je gaan kiezen tussen praktisch of mooi, dan zou ik toch eerder keuzen voor praktisch.
smile.gif



En voor de mensen met een Android of Windows phone dan?
puh2.gif
 
G

Guest

Guest
Tessa (link):

Jordy (link):
Ik zou gewoon grijze icoontjes doen, voor zowel op desktop als op iPhone.

Dit ziet er leuk uit alleen het werkt niet fijn.
dan moet je gaan kiezen tussen praktisch of mooi, dan zou ik toch eerder keuzen voor praktisch.
smile.gif



En voor de mensen met een Android of Windows phone Mobiel apparaat met touchscreen dan?
puh2.gif




Zo?
 

Tessa

Secretatessa
Sevvlor (link):

Tessa (link):

Jordy (link):
Ik zou gewoon grijze icoontjes doen, voor zowel op desktop als op iPhone.

Dit ziet er leuk uit alleen het werkt niet fijn.
dan moet je gaan kiezen tussen praktisch of mooi, dan zou ik toch eerder keuzen voor praktisch.
smile.gif



En voor de mensen met een Android of Windows phone Mobiel apparaat met touchscreen dan?
puh2.gif




Zo?




En voor de mensen met een mobiel apparaat zonder touchscreen? (want ja die bestaan nog).
 
Bovenaan