Bericht verwijderd = bericht

Alemaalte

New member
Hey,

Ik zou het leuk vinden moest je een bericht krijgen als je post verwijderd word.

Alvast bedankt,
Alemaalte
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dan worden er volgens mij veelteveel berichtewn verstuurd
emo.gif
 

Soufian

New member
Geen goed idee,
Hoezo?

Want in mijn topic, had ik dikgedrukt vermeld dat ik geen commentaar hoef te horen, dat wil zeggen geen spam.

Ik heb jouw bericht dus al 2x reported zodat t verwijderd werd.

En je wist zelf al dat t spam was, dus spreekt voor zich.
Daar hoef je geen melding voor te krijgen als je zelf de reden al weet.

En dat bericht wat er nu staat, heb ik ook een reportje voor gedaan.


Dus reactie verwijderd?
Dan weet je zelf ook wel hoezo
emo.gif



Weet je niet hoezo?
Dan gebruik je je hersens om dr achter te komen
biggrin.gif
 

Alemaalte

New member
Soufian (link):
Geen goed idee,
Hoezo?

Want in mijn topic, had ik dikgedrukt vermeld dat ik geen commentaar hoef te horen, dat wil zeggen geen spam.

Ik heb jouw bericht dus al 2x reported zodat t verwijderd werd.

En je wist zelf al dat t spam was, dus spreekt voor zich.
Daar hoef je geen melding voor te krijgen als je zelf de reden al weet.

En dat bericht wat er nu staat, heb ik ook een reportje voor gedaan.


Dus reactie verwijderd?
Dan weet je zelf ook wel hoezo
emo.gif



Weet je niet hoezo?
Dan gebruik je je hersens om dr achter te komen
biggrin.gif



Heb er nog eentje bijgedaan.
Btw. Er zijn nog maar 2 verwijderd.
 

Anne

Anne
Aan de ene kant is dit wel fijn, ik heb een keer een topic over een nieuwsbericht gemaakt, en de volgende dag was het weg en kon ik het nergens meer vinden, er zat geen slotje op etc, heel het topic was verwijderd.
confused.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
we verwijderen echt heel weinig topics, 99% van de foute topics gaat gewoon op slot. En een PB of email als je bericht verwijderd is is echt geen doen, we verwijderen steeds meer berichtjes en sommige gebruikers zouden dan echt veel post krijgen.

Het enige wat ik wel prettig zou vinden is dat als iemand zijn topic in het verkeerde forum plaatst en 1 van de moderators verplaatst m dat er dan wel een berichtje naar de TS gaat. Zo hoeft de TS niet te zoeken naar zijn/haar topic.
 

Luukvdo

New member
Marjolein (link):
Het enige wat ik wel prettig zou vinden is dat als iemand zijn topic in het verkeerde forum plaatst en 1 van de moderators verplaatst m dat er dan wel een berichtje naar de TS gaat. Zo hoeft de TS niet te zoeken naar zijn/haar topic.

Dat zou wel handig zijn ja, want je hebt nu soms mensen die dan opnieuw een topic maken
 
Bovenaan