Bestel-API, whitelabel Minecraft servers verkopen

Sebastiaanh

New member
Sounds interesting.. ga er binnenkort eens even naar kijken.
biggrin.gif
 

Thom

Thom
Dit is wel heel erg nice ook al heb ik niks met MC en haat ik het en vind ik het het meest achterlijke spel ooit.

Nu nog met hosts en domeinen
worshippy.gif
worshippy.gif
 
G

Guest

Guest
Zodra het voor domeinnamen en hosts geldt wordt het interessant
smile.gif
Alleen zit je dan misschien wel met houdergegevens (gezien hij op jouw O2X account wordt besteld) en zo.

We wachten af! Mooie vooruitgang!
thumbsup.gif
 

Lennard

Active member
Bij domeinnamen moet je eigenlijk ook meteen houdergegevens en nameservers kunnen wijzigen enzo, anders heb je er alsnog weinig aan, dus dan wordt het weer wat uitgebreider.
Maargoed, eerst maar eens kijken of dit goed werkt.
smile.gif
 

Lennard

Active member
Dylanh (link):
Kan je ook via die API verlengen?
Nope, op dit moment is het enkel bestellen.
Als de API gebruikt wordt door een paar leden zal ik kijken of ik er meer opties bij kan maken.
smile.gif
 

Dylan

<script>
Als je dan via die API minecraft besteld, en die gene die koopt via de one2xs bel api heb je dan ook een kvk nodig of niet?
 

Lennard

Active member
Zodra je iets verkoopt heb je in principe een KvK nodig, het maakt dan niet uit of je zelf servers huurt of dat je ze via een API ergens (bijvoorbeeld hier op one2xs dus) bestelt.
 

Lennard

Active member
Mja zolang het niet om heel veel geld gaat kijkt niemand zo krap, maar officieel moet het wel, tenzij het gewoon een hobby-projectje is.
 

Robindh

Active member
Goed alleen ben ik bang dat de concurrentie behoorlijk toe gaat nemen. Omdat iedereen wel minecraftservers wil verkopen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
En dat maakt uit omdat? Een beetje gezonde concurrentie tussen verschillende leden kan geen kwaad.
 

Robindh

Active member
Rik (link):
En dat maakt uit omdat? Een beetje gezonde concurrentie tussen verschillende leden kan geen kwaad.

Ja dat klopt. Maar daardoor word het wel moeilijker de klant te overtuigen voor wie hij moet kiezen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Robindesign (link):

Rik (link):
En dat maakt uit omdat? Een beetje gezonde concurrentie tussen verschillende leden kan geen kwaad.

Ja dat klopt. Maar daardoor word het wel moeilijker de klant te overtuigen voor wie hij moet kiezen.



Dan moet je maar goede marketingtaktieken toepassen
smile.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Toen ik bestel API zag dacht ik aan webhostings, domeinen, vpsen EN mc servers
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Dus het is nu nog wachten op de "Wie ken de AAPI installeren op me leej-out"-topics...
smile.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Kan je maken dat je de API in test mode kan zetten dat er geen server besteld wordt ofzo
smile.gif
 

Lennard

Active member
Jellesch (link):
Kan je maken dat je de API in test mode kan zetten dat er geen server besteld wordt ofzo
smile.gif

Dat zit er al in, zie http://www.one2xs.com/profiel/bestelapi_doc


Quote:
testmode:

0 of 1, 0 voor testmode uitgeschakeld, 1 voor testmode actief (je krijgt dan een PM als alles is gelukt, de server wordt niet besteld en het kost je geen punten)
 
Bovenaan