Bestel-API, whitelabel Minecraft servers verkopen

Thom

Thom
Ik ga er even wat mee maken
biggrin.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Er is weer plek zat.
thumbsup.gif



Hoeveel RAM is er vrij op mc05 ?
 

Jordyt

New member
Toe maar, gaat lekker of niet? We zjin dus al bij server 6, als dit goed loopt zul je binnen paar maand server 10 hebben. Jammer dat ik zelf niet mee kan doen, maar leuk gedaan!
 

Lennard

Active member
Het gaat niet slecht, maar het is niet zo dat alle 6 de servers vol zitten. Ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe structuur (Multicraft centraal draaien) en daar moeten nieuwe servers voor worden ingericht. De oude servers gaan leeg en daar komen nieuwe voor terug. Uiteindelijk komen er denk ik 2 of 3 Minecraft-servers met 16GB RAM te draaien, e.e.a. afhankelijk van hoe goed server 6 het doet, dat is een goed moment om te kijken of de processor/RAM-verhouding goed is.
 

Job

New member
Is het ook mogelijk dat wanneer een gebruiker betaald, er punten op jouw account gestort worden en vervolgens de server van die punten wordt gekocht? (Het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, sorry daarvoor dan.)
 

Lennard

Active member
Job (link):
Is het ook mogelijk dat wanneer een gebruiker betaald, er punten op jouw account gestort worden en vervolgens de server van die punten wordt gekocht? (Het kan zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, sorry daarvoor dan.)
Jep, dan kun je gewoon de bel- of SMS-api inbouwen.
 

Jasperxs

New member
Jordyvc (link):
Ik hoop dat dit er ook komt voor hosts, domeinen
biggrin.gif



Dat is lastiger ivm Gegevens die erbij horen. MCHosten staan niet op naam.
 

Jordy

New member
Jasperxs (link):

Jordyvc (link):
Ik hoop dat dit er ook komt voor hosts, domeinen
biggrin.gif



Dat is lastiger ivm Gegevens die erbij horen. MCHosten staan niet op naam.



Je kunt ze niet opvragen via een naam?
Maar iemand zal toch verantwoordelijk moeten zijn voor de server? Ergens moet er een naam staan lijkt me?
 
Bovenaan