Bestuuringsysteem bij post

Mcpoesen

Member
Hey,
Ik had een suggestie:
Iets wat de oude one2xs had
Als je post met je windows pc dat er rechts onder de windows logo komt te staan en met linux, ios, android, windows phone, blackbarry, en macos etc..

Komt dat weer terug?
 

Luukvdo

New member
Ik vond dat persoonlijk geen heel erg nuttige toevoeging. Lijkt mij dus niet nodig om dat weer terug te brengen
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Vond het zelf ook niet echt toegevoegde waarde hebben bij het oude one2xs. Ik betwijfel of Lennard het dus terug laat komen.
 

Lennard

Active member
Wat Luuk en Rik zeggen, inderdaad. Het was soms wel grappig maar je had er niks aan en het is weer een extra icoontje en een extra regel in de privacy-disclaimer.
 

Thom

Thom
Ik vond het wel leuk om te zien altijd
clown.gif

Maar niet echt nuttig of zo idd
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Het was inderdaad erg nutteloos. Weet ook niet meer waarom dat ooit toegevoegd is.
 

Thom

Thom
Tendmex (link):
Het was inderdaad erg nutteloos. Weet ook niet meer waarom dat ooit toegevoegd is.


In eerste instantie zodat je kon zien of iemand op mobiel zat of niet
 
G

Guest

Guest
Snap niet wat er nutteloos aan was?
Je kan dan zien of iemand op Mac OS of Linux zat (of Windows) of op mobiel (en iOS of Android)

Kan helpen als iemand een vraag / bug heeft.

Anders kan je bij alles wel afvragen of het echt nut heeft..
Waarom heb je onderschriften?
Waarom de huidige datum + tijd op het forum als je het ook boven in beeld kunt zien?
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Jessee (link):
Snap niet wat er nutteloos aan was?
Je kan dan zien of iemand op Mac OS of Linux zat (of Windows) of op mobiel (en iOS of Android)

Kan helpen als iemand een vraag / bug heeft.

Anders kan je bij alles wel afvragen of het echt nut heeft..
Waarom heb je onderschriften?
Waarom de huidige datum + tijd op het forum als je het ook boven in beeld kunt zien?


Onderschrift is denk meer om ruimte te krijgen dussen 2 posts.
Niks tegen de tijd he
confused.gif


Maar wat boeit mij het of jij op Windows of Linux of je telefoon zit? als je een vraag of een os hebt maak je een topic aan of plaats je het in webwereld/offtopic bij een klein vraagje...
 
G

Guest

Guest
lol

toevoeging op zo 30 oktober 2016, 21:03:24:

Lijkt mij alsnog handig om te weten of iemand op mobiel zit of niet als iemand een vraag / bug heeft

toevoeging op zo 30 oktober 2016, 21:03:48:

luiko dat is echt totaal iets anders.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Luukje (Klant)
Lid sinds 9 jun 11, 12:39:25

Luuko (Klant)
Lid sinds 15 okt 10, 16:53:21


@luuko je liegt
confused.gif
 

Lennard

Active member
Jessee (link):
lol

toevoeging op zo 30 oktober 2016, 21:03:24:

Lijkt mij alsnog handig om te weten of iemand op mobiel zit of niet als iemand een vraag / bug heeft

toevoeging op zo 30 oktober 2016, 21:03:48:

luiko dat is echt totaal iets anders.
Dan kun je toch navragen op wat voor device iemand zit? Bovendien kan de bug ook optreden op een andere device dan je op dat moment gebruikt.

Ik vind het, net als het weergeven van het land van de user, een onnodige inbreuk op de privacy en vind het onnodig om nog een icoontje toe te voegen.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):

Jessee (link):
lol

toevoeging op zo 30 oktober 2016, 21:03:24:

Lijkt mij alsnog handig om te weten of iemand op mobiel zit of niet als iemand een vraag / bug heeft

toevoeging op zo 30 oktober 2016, 21:03:48:

luiko dat is echt totaal iets anders.
Dan kun je toch navragen op wat voor device iemand zit? Bovendien kan de bug ook optreden op een andere device dan je op dat moment gebruikt.

Ik vind het, net als het weergeven van het land van de user, een onnodige inbreuk op de privacy en vind het onnodig om nog een icoontje toe te voegen.



Land is nog nuttelozer, want over algemeen komt hier iedereen uit Nederland en sommige uit Belgie.
 
Bovenaan