Betaalkosten

G

Guest

Guest
Waarom staat er bij elke betaling `Gratis` Maar zodra ik iets wil bestellen moet ik ineens betalen?
Beetje scheef
 

Keffe

Member
Jessee (link):
Waarom staat er bij elke betaling `Gratis` Maar zodra ik iets wil bestellen moet ik ineens betalen?
Beetje scheef


Bedoel je als je wilt betalen met iets anders dan IDEAL? want inderdaad IDEAL is gratis maar de rest betaal je transactie kosten voor
 
G

Guest

Guest
iDeal is niet gratis ?
Staat eerst dat het gratis is en als ik iets toevoeg aan mijn mandje moet ik ineens wèl iDeal betalen
 

Tessa

Secretatessa
Jessee (link):
iDeal is niet gratis ?
Staat eerst dat het gratis is en als ik iets toevoeg aan mijn mandje moet ik ineens wèl iDeal betalen


Kevin heeft het ook over de transactiekosten. Bij iDeal betaal je geen transactiekosten en bij de rest wel/
 

Perry

New member
Tessa (link):

Jessee (link):
iDeal is niet gratis ?
Staat eerst dat het gratis is en als ik iets toevoeg aan mijn mandje moet ik ineens wèl iDeal betalen


Kevin heeft het ook over de transactiekosten. Bij iDeal betaal je geen transactiekosten en bij de rest wel/




Quote:
Wist je dat…
…wij de transactiekosten betalen bij betalingen via iDEAL met een subtotaal boven de € 7,50?


confused.gif
confused.gif
 
G

Guest

Guest
Maar daar gaat dit hele topic over, dat is dus super krom want dat betaal ik dus wel.
Het is gratis als je niets besteld, ja lol no shit.
Zodra ik iets in mn winkelwagen stop dan betaal ik ideal kosten
 

Keffe

Member
Jessee (link):
Maar daar gaat dit hele topic over, dat is dus super krom want dat betaal ik dus wel.
Het is gratis als je niets besteld, ja lol no shit.
Zodra ik iets in mn winkelwagen stop dan betaal ik ideal kosten


Dat is knap. Ik doe een hosting in mijn winkelwagen die 12 euro kost en dan hoef ik geen ideal transactie kosten te betalen. maar onder de € 7,50 moet je dus wel transactie kosten betalen. Dit zijn gewoon de simpele regels voor de transactie kosten. Wat is hier raar aan?
 

Sjoerd

Active member
Keffe (link):

Jessee (link):
Maar daar gaat dit hele topic over, dat is dus super krom want dat betaal ik dus wel.
Het is gratis als je niets besteld, ja lol no shit.
Zodra ik iets in mn winkelwagen stop dan betaal ik ideal kosten


Dat is knap. Ik doe een hosting in mijn winkelwagen die 12 euro kost en dan hoef ik geen ideal transactie kosten te betalen. maar onder de € 7,50 moet je dus wel transactie kosten betalen. Dit zijn gewoon de simpele regels voor de transactie kosten. Wat is hier raar aan?



Jesse wilt bij een leeg winkelmandje evengoed 50 cent kunnen betalen
puh2.gif
 
G

Guest

Guest
Precies, en er dan duidelijk bijzetten dat boven de 7,50€ het gratis is.
Nu zou het ergens in een wist je dat? staan.. like wtf :")
 
G

Guest

Guest
Verzendkosten?
Anyway, ik ben wel benieuwd naar de extr kosten voor ik iets order
 

Lennard

Active member
Jessee (link):
Verzendkosten?
Anyway, ik ben wel benieuwd naar de extr kosten voor ik iets order
Die kosten hangen vaak samen met de omvang van je order. Om er nou een hele formule neer te kwakken per betaalmethode gaat me wat ver. Het meest logisch zou zijn om die rij gewoon weg te halen als je winkelwagen leeg is.
 
G

Guest

Guest
Dan nog vraag ik mij af wat de kosten zijn.
"Ja dan voeg je toch gewoon wat toe?"
Ja dat deed ik, toen veranderde de kosten.
En toen ik nog wat toevoegde veranderde het wéér
 

Lennard

Active member
Jessee (link):
Dan nog vraag ik mij af wat de kosten zijn.
"Ja dan voeg je toch gewoon wat toe?"
Ja dat deed ik, toen veranderde de kosten.
En toen ik nog wat toevoegde veranderde het wéér
Ja, zoals ik zei hangen die vaak sa en met de prijs. PayPal rekent 0,35 plus 3,5% ofzo. Dan kan ik daar een vast bedrag van maken, maar dat gaat dan heel scheef lopen.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):

Jessee (link):
Dan nog vraag ik mij af wat de kosten zijn.
"Ja dan voeg je toch gewoon wat toe?"
Ja dat deed ik, toen veranderde de kosten.
En toen ik nog wat toevoegde veranderde het wéér
Ja, zoals ik zei hangen die vaak sa en met de prijs. PayPal rekent 0,35 plus 3,5% ofzo. Dan kan ik daar een vast bedrag van maken, maar dat gaat dan heel scheef lopen.



En waar staat die informatie op One2xs?
 

Lennard

Active member
Jessee (link):

Lennard (link):

Jessee (link):
Dan nog vraag ik mij af wat de kosten zijn.
"Ja dan voeg je toch gewoon wat toe?"
Ja dat deed ik, toen veranderde de kosten.
En toen ik nog wat toevoegde veranderde het wéér
Ja, zoals ik zei hangen die vaak sa en met de prijs. PayPal rekent 0,35 plus 3,5% ofzo. Dan kan ik daar een vast bedrag van maken, maar dat gaat dan heel scheef lopen.



En waar staat die informatie op One2xs?

In je winkelwagen zodra je wat toevoegt. En in de main.js.
biggrin.gif

Anders worden het hele formules en daar is ook niemand bij gebaat.

Transactiekosten psc = 0,15*bedrag
Transactiekosten ideal = bedrag > 7.5 ? 0 : .5
Transactiekosten PayPal = 0,035 * bedrag + 0,35
Enz.

Transactiekosten = max(1 - bedrag, transactiekosten)

Niemand die het dan nog snapt. Eén vast bedrag voor alle betaalmethoden zou duidelijker zijn maar dat kan niet omdat de kosten te ver uiteenlopen en de marges daar te klein voor zijn.
 
Bovenaan