Bumpen

Tom

Active member
Hallo,

Er staat wel is onder een topic dat je na 24 uur mag bumpen, maar kan je die 24 uur niet gewoon veranderen naar 1 dag, want ik heb dus net een topic gebumpt van mijzelf, maar die heb ik ongeveer 2 uur te vroeg gebumpt.

Wat ik bedoel is dat je elke dag één keer je topic mag bumpen, dus bijvoorbeeld:
21:00 24 oktober 2010 heb je een bericht geplaatst, dat je dan de volgende dag na 12:00 een bericht mag plaatsen, dus niet 00:00, maar s middags.

Dan heb ik nog een voorstel:
Als je een bericht plaatst dat die automatisch wordt samengevoegd.

mvg,
Tom Heek
 

Luukvdo

New member
Komt er allebei niet.
Voor het eerste: die regel is er niet voor niks
Voor het tweede: Ruben wil dat niet en het is een aardig werkje om het in het forum in te bouwen
 

Tom

Active member
Oke, maar ik bedoel met elke dag bumpen, niet elke dag bumpen, maar in ieder geval de eerste keer geen 24 uur hoeft te wachten.
 

Luukvdo

New member
Sowieso mag je een topic maar 1 keer bumpen en dat doen we niet voor niet met een tussenperiode van 24 uur
 

Luukvdo

New member
Heel strikt genomen: nee. Maar om eerlijk te zijn zullen we er niet altijd een probleem van maken.
Dat je een keer 2 uur minder hebt dat kan, maar als je dat iedere keer gaat doen dan gaan we wel maatregelen nemen. Je bent dus gewaarschuwd
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Tom (link):
Oke, maar als het 2 uur minder is, is het dan ook goed?
nee, anders stond er wel 22 uur. We hebben nu eenmaal een grens van 24 uur vastgesteld, ik snap dat het soms moeilijk is om zoveel geduld op te brengen maar zoveel moeite is het echt niet om nog even te wachten.
 

Lennard

Active member
Maar even over puntje 2.
Naast dat het lastig is in te bouwen, zijn er mensen die er bezwaar tegen hebben?

Het voorkomt dubbelposts, maar het blijft dan wel mogelijk om te bumpen aangezien het systeem daar gewoon rekening mee kan houden.
 

Mikeschippers

New member
@Lennard, op SiteDeals hebben ze ook zon systeem, maar die rekent het dan niet als bump. Hij komt dan niet terug in de actieve topics.
 

Lennard

Active member
Ja oke.
Ik bedoelde dat het systeem gewoon 1 bump kan toestaan na 24 uur, dus je kunt je topic dan nog gewoon omhoog krijgen.
 
Bovenaan