codes e.d

Daiman

New member
Hoi,

ik koop de laatste tijd steeds van die codes van coca cola enzo tegen hier op het forum die worden aangeboden.
maar google adwords bonnen mag je niet verkopen en deze codes wel.
die google adwords bonnen kreeg je ook bij van die computer boekjes.
en die codes van coca cola krijg je bij flessen cola.

ik zie het verschil hier niet zo in.
 

Freestyle

New member
Daiman (link):
Hoi,

ik koop de laatste tijd steeds van die codes van coca cola enzo tegen hier op het forum die worden aangeboden.
maar google adwords bonnen mag je niet verkopen en deze codes wel.
die google adwords bonnen kreeg je ook bij van die computer boekjes.
en die codes van coca cola krijg je bij flessen cola.

ik zie het verschil hier niet zo in.


Google adwords mag je van google niet verkopen.
Ik weet niet of je die coca cola codes mag kopen van coca cola.
Verschil: de bedrijven
 

Marjolein

Miss Marjolein
Braam (link):
Dan mag ik die google adword ook verkopen? Die ik bij me computer totaal kreeg..
nee want dat mag niet van google, bij coca cola is niet bekend of je die codes wel of niet mag verkopen.
 

Braam

New member
Marjolein (link):

Braam (link):
Dan mag ik die google adword ook verkopen? Die ik bij me computer totaal kreeg..
nee want dat mag niet van google, bij coca cola is niet bekend of je die codes wel of niet mag verkopen.



Het was alleen een tegen argument tegen smiegles voor zijn niet kloppende theorie..
 

Ewan

New member
En daarom mag Lennard ze wel aanvragen en er een vergoeding voor geven
emo.gif
 

Freestyle

New member
Dylano (link):
Oehh

Lennard doet lekker Illegaal ^^


Ik weet niet of het persee ook bij wet illegaal is. Maar ik denk dat iedereen wel iets illegaals doet
wink.gif
 

Jurgen

Active member
Braam (link):
Dan mag ik die google adword ook verkopen? Die ik bij me computer totaal kreeg..


Ja, maar daar betaal je niet voor. Het is ter promotie en het is niet toegestaan. Waarom zou je geen cola codes mogen verkopen? Je kunt er dingen van kopen dus heeft het gewoon een waarde.
 
Bovenaan