Controleren van doe / klik links

Merlin

New member
Worden de klik en doe links eigenlijk nog minimaal een keer gecontroleerd/bijgewerkt voor de 31e Januari?

Dat zou de welkomst actie nog wat spannender maken namelijk
emo.gif
 

Lennard

Active member
Kliks worden direct gekeurd he.
SMScity en scratch2cash wordt nu zon beetje binnen 2 dagen gekeurd; de rest duurt wat langer.
 

Merlin

New member
Lennard:
wat langer


Mja, maar ik bedoel, denk je dat dat binnen deze maand nog gebeurt ivm die welkomst actie of niet?
yummie.gif
 

Lennard

Active member
@ Mitchels: Jouwe is goedgekeurd, maar die moet ik nog in het systeem als goedgekeurd zetten. Die punten krijg je vanavond dus.

@ Merlin en Appels: Dat is het kutte, dat weet ik niet.
Officieel hebben ze 2(!) maanden de tijd om te keuren. Das erg lang, en daarom ben ik al met wat nieuwe campagnes bezig die een maximale keuringstermijn van 30 dagen hebben. Dat is ook wel lang, maar minder lang dan 2 maanden.

Hoelang het keuren van de rest nu duurt weet ik niet, weet alleen dat Doublepoints ("Gratis sparen voor leuke cadeaus") met +- 2 weken keurt.

Er zitten ook nog een paar advertenties tussen die niet van mij komen, daar weet ik de keuringstermijn niet van.
 

Merlin

New member
Kun je anders misschien op die pagina definiëren welke advertenties van adverteerders op o2x komen, en welke jullie via een site als daisycon hebben?

Das misschien wat makkelijker inschatten voor ons...
smile.gif
 

Flyvlmva

New member
Ik weet dat ik hier ook pas zit maar het duurt ind wel een beetje lang voor dat mijn aanmelden + actief zijn wordt gecontroleerd
 

Lennard

Active member
@ Flyvlmva: Ik denk dat die de komende week wel wordt gekeurd. Hij is van 2 januari, dus als hij even snel als de andere van die advertentie wordt gekeurd zou dat +- 16 januari moeten zijn.

@ Merlin: Ik ben inderdaad over zoiets aan het nadenken, maar er zijn ook adverteerders op one2xs die ook advertenties van een derde partij halen, en dan kan het keuren dus ook langer duren, hetzelfde voor bepaalde acties die gewoon lang (kunnen) duren.
Misschien dat een gemiddelde tijd tot keuring goed is, maar sommige kliks worden direct afgekeurd en die zouden een verkeerd beeld geven.
Anders een gemiddelde tijd tot goedkeuring, maarja, dat kan ook weer enorm verschillen.

Ik denk er wel over na, maar een goede + effectieve + niet nadelige (zowel voor leden als voor adverteerders) oplossing is lastig te bedenken.
 

Merlin

New member
Misschien kun je adverteerders een optie geven. Bijvoorbeeld:
Deze advertentie wordt snel beoordeeld (<7 dagen)
Deze advertentie wordt pas na langere tijd beoordeeld (>7 dagen)

En dan kun je snelle advertenties boven de langzame advertenties listen op die pagina zegmaar...
 
Bovenaan