Css vraag - Html

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nathan

New member
Hoi ,

Ik heb een .nl site maar als andere mensen me layout willen bekijken gaat dat niet omdat dit zo is.
<link href="file:///J|/Documents and Settings/Nathan/Bureaublad/Lay/new_rise/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
Want andere mensen kunnen natuurlijk niet in me pc kijken.
Iemand zei wat over uploaden en de naam veranderen ofzo..?
Weet jij wat ik kan doen om andere mensen me site te laten bekijken?
 

Robin

New member
Je moet alle html/css/img bestanden uploaden naar een server. Je kan kiezen voor gratis hosting, zoals freewebs.com, hier kan alleen html, of betaalde hosting, waar je zonder reclame en ook met gebruikelijkere bestandstypes je website kunt maken. Bij on2xs kan je dus ook gratis een goed hostingpakket krijgen.

Als je bestanden online staan moet je file:///J|/Documents and Settings/Nathan/Bureaublad/Lay/new_rise/style.css vervangen door de locatie van het css bestand, maar dan de locatie online. Als style.css in dezelfde map staat als het html bestand, kan je er gewoon style.css daar neerzetten.
 

Erik

New member
Nee? Dat moet op een host?
smile.gif
 

Robin

New member
Nathan:
Robin ik heb zelf een .nl site dus ik kan het ook daar uploaden toch = ]

Ja
wink.gif

Dus alles uploaden en dan file:///J|/Documents and Settings/Nathan/Bureaublad/Lay/new_rise/style.css vervangen door de online locatie van style.css
 

Nathan

New member
Robin:
Je moet alle html/css/img bestanden uploaden naar een server. Je kan kiezen voor gratis hosting, zoals freewebs.com, hier kan alleen html, of betaalde hosting, waar je zonder reclame en ook met gebruikelijkere bestandstypes je website kunt maken. Bij on2xs kan je dus ook gratis een goed hostingpakket krijgen.

Als je bestanden online staan moet je file:///J|/Documents and Settings/Nathan/Bureaublad/Lay/new_rise/style.css vervangen door de locatie van het css bestand, maar dan de locatie online. Als style.css in dezelfde map staat als het html bestand, kan je er gewoon style.css daar neerzetten.


Als ik het goed begrijp (ik ben dom).
Moet ik die css en die plaatjes uploaden.. (moet ik een nieuwe folder aanmaken?)
als ik dat heb gedaan dan vervang ik dat: file///...
In de naam van die folder ofzo?
 

Rogier

New member
hoe noem je dat? een .nl site?

volgesn mij is het altijd nog een host met een .nl domein
wink.gif
 

Ruben

New member
Je zit ten eerste in het verkeerde forum.

Maargoed, ik zou eerst wat leren over websites maken. Je moet in dezelfde dir als de <link> het style bestand zetten dan dan gewoon <link href="style.css" doen
 

Marjolein

Miss Marjolein
Je hoeft niet persè een nieuwe folder aan te maken, je kan ook alles in de "root"map zetten. Je maakt dan een "index.html" pagina waar je die code van ruben inzet van je css bestand die je dan geupload heb
smile.gif


Edit: inmiddels is dit opgelost. We hebben dit via msn afgehandeld en alles staat inmiddels online. Hoeft niet meer gereageerd te worden
smile.gif
 

Ruben

New member
Deze gaat dicht omdat hij in het verkeerde forum staat, als je nog vragen hebt open je een topic in "Websitehulp"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan