datasnelheid

Sigyrik

New member
hallo

kan de data snelheid niet een upgrade krijgen? begint nu wel een beetje traag te worden vergeleken met andere sites en hostings van bij andere bedrijven
 

Caner

Held
Bedoel je de uploadsnelheid? Die vind ik inderdaad laag, maar volgens mij is 50kb/s de normale snelheid.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Uploadsnelheid ligt aan jezelf hoor?
emo.gif
 

Caner

Held
Rik (link):
Uploadsnelheid ligt aan jezelf hoor?
emo.gif



Mijn uploadsnelheid is niet 50kb/s hoor, dus ik ging er altijd van uit dat het aan de host lag
yummie.gif
 

Sigyrik

New member
download en upload als je naar die nieuwere hosting kijkt bijv facebook kijk hoe snel dat is en hoeveel die moet laden
 

Lennard

Active member
Welke site van jou is er dan sloom?

Ik heb alleen site-city.nl bekeken, en daar is je site gewoon na 150ms al geladen. Alleen de reclame inladen duurt 15 seconden ofzo, maar dat ligt aan je AdDelivery ofzo, die is onwijs traag, maar dat staat niet op onze server dus daar kunnen wij niks aan doen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Caner (link):

Rik (link):
Uploadsnelheid ligt aan jezelf hoor?
emo.gif



Mijn uploadsnelheid is niet 50kb/s hoor, dus ik ging er altijd van uit dat het aan de host lag
yummie.gif



Volgens mij hosten wij gewoon op een Gbit verbinding. Dus dan ligt het toch echt aan jou of aan derden zoals lennard al laat blijken.


Sigyrik (link):
download en upload als je naar die nieuwere hosting kijkt bijv facebook kijk hoe snel dat is en hoeveel die moet laden


Facebook draait op honderden servers met loadbalancers. Tuurlijk dat die dan sneller werken. Maar daar is voor one2xs het geld niet voor. Of jullie moeten voor elke host opeens 20 punten extra gaan betalen.
 

Caner

Held
Rik (link):

Caner (link):

Rik (link):
Uploadsnelheid ligt aan jezelf hoor?
emo.gif



Mijn uploadsnelheid is niet 50kb/s hoor, dus ik ging er altijd van uit dat het aan de host lag
yummie.gif



Volgens mij hosten wij gewoon op een Gbit verbinding. Dus dan ligt het toch echt aan jou of aan derden zoals lennard al laat blijken.



Maar als ik iets wil zetten op me host van 50 MB ofzo, duurt het wel minstens een half uur.
 

Jordy

New member
Caner (link):

Rik (link):

Caner (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Rik (link):
Uploadsnelheid ligt aan jezelf hoor?
emo.gif







Mijn uploadsnelheid is niet 50kb/s hoor, dus ik ging er altijd van uit dat het aan de host lag
yummie.gif



Volgens mij hosten wij gewoon op een Gbit verbinding. Dus dan ligt het toch echt aan jou of aan derden zoals lennard al laat blijken.



Maar als ik iets wil zetten op me host van 50 MB ofzo, duurt het wel minstens een half uur.



Doe is eens een speedtest? Dan weet je al veel meer
wink.gif
 

Dylan

<script>
Sigyrik (link):
download en upload als je naar die nieuwere hosting kijkt bijv facebook kijk hoe snel dat is en hoeveel die moet laden


En btw, Facebook is GEEN hosting.
 

Jordy

New member
Dylanh (link):

Sigyrik (link):
download en upload als je naar die nieuwere hosting kijkt bijv facebook kijk hoe snel dat is en hoeveel die moet laden


En btw, Facebook is GEEN hosting.



Er staat toch ook laden?
 

Sigyrik

New member
heeft wel een hosting dan nog is het snel en google bijv dan je dit zijn wel groten sites enzo maar hun dataverkeer is gewoon echt snel
 

Maartenl

New member
Sigyrik (link):
heeft wel een hosting dan nog is het snel en google bijv dan je dit zijn wel groten sites enzo maar hun dataverkeer is gewoon echt snel


Google kan je niet aanhalen als voorbeeld, die hebben zoveel servers dat de load laag is.
 

Lennard

Active member
Sigyrik (link):
heeft wel een hosting dan nog is het snel en google bijv dan je dit zijn wel groten sites enzo maar hun dataverkeer is gewoon echt snel
Als jij 50mb naar google wil uploaden dan duurt dat net zo lang als wanneer je 50mb naar ons upload. Dat ligt aan je eigen snelheid zoals al een paar keer is gezegd.
 

Dylan

<script>
Jordyz (link):

Dylanh (link):

Sigyrik (link):
download en upload als je naar die nieuwere hosting kijkt bijv facebook kijk hoe snel dat is en hoeveel die moet laden


En btw, Facebook is GEEN hosting.



Er staat toch ook laden?



emo.gif
zie drukte gedrukte tekst (open dan ding)
 
G

Guest

Guest
Sigyrik (link):
dude ik heb glasvezel en ik heb het over download !


Dat maakt niet uit, als jij een limit hebt kan je niet hoger.
 
Bovenaan