DDoS en spoedverhuizing webserver 1

Azdin

New member
Jelleh (link):
Hou toch eens op met zeiken mensen
. Jezus, waar kunnen jullie je druk om maken.
Ach ze hebben toch wel een beetje gelijk
 

Dylan

<script>
Tessa (link):

Rudie (link):

Tessa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Raaoul (link):

Tessa (link):

Azdinnn (link):

Tessa (link):

Caner (link):

Tessa (link):

Foodfm (link):
DDoS feest op one2xs.
Fijn dat er nu 2 servers zijn geraakt.
Zal dit in de toekomst niet beter kunnen?


Als je het allemaal zo goed weet start dan zelf een hosting en domeinsite meneertje.



niet zo gemeen doen




Ik ben t ff beu gewoon.

T zijn gewoon logische reacties van klanten, kan je niks aan doen. Net als de crew moeten wij gewoon geduld hebben en tsja sommigen hebben geen geduld.




Het gaat me niet om die servers maar dat ik weer als pispaaltje wordt gebruikt




Pispaaltje? Waar word je naam genoemd dan?


Foodfm (link):
DDoS feest op one2xs.
Fijn dat er nu 2 servers zijn geraakt.
Zal dit in de toekomst niet beter kunnen?








Ik had het over het feit dat ik het beu was.



Maar om dan op klanten af te reageren...

Ik vind de reactie van Foodfm niet meer dan logisch, een regeltje sarcasme uit irritatie en vervolgens een dood normale vraag..



Mijn regeltje was allesbehalve sarcasme, daar hoef jij niet over te oordelen. Overigens vind ik het niet logisch aangezien wij ook niet kunnen toveren en zorgen dat al die servers altijd goed draaien.



Ik bedoelde dat @hierboven.


toevoeging op 11 februari 2014, 21:15:51:
Oh ik zag de andere reacties niet
 

Tessa

Secretatessa
Als ik deze zelfde reactie had geplaatst zonder mijn rank als support had er verder geen stampei geweest.
 

Robiin

New member
Tessa (link):
Als ik deze zelfde reactie had geplaatst zonder mijn rank als support had er verder geen stampei geweest.


Dat klopt. Je bent support, een teamlid, je helpt klanten.
 

Lennard

Active member
Die reactie was misschien niet heel tactisch, maar gezien alles wat er gebeurd is (waar jullie niet alles van hebben meegekregen) wel begrijpelijk.
Laten we er geen al te groot punt van maken, het lijkt me logisch dat we onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en dat Tessa jullie ook absoluut niet weg wil jagen.


Laten we erover ophouden; mocht iemand nog willen reageren dan kan dat uiteraard altijd nog per ticket of PM, maar dan kunnen we hier ontopic blijven.
 
Bovenaan