DDoS naar webserver 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

One2xs

Guest
Beste leden,

Op dit moment is er een DDoS gaande naar webserver 1, waarop besloten is het IP van die server te blackholen, zodat andere klanten op hetzelfde netwerk er geen last van ondervinden.

Het is onbekend hoelang dit duurt. Als er updates dan zal je die in dit topic kunnen vinden, maar de server is nu dus in ieder geval onbereikbaar.

Groet,
Lennard
one2xs
 

Timbox

Active member
Bedankt voor de info
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Triest, die mensen die het stoer vinden websites / servers voor de lol aan te vallen..
 

Jesper

Active member
Xjessex (link):
Triest, die mensen die het stoer vinden websites / servers voor de lol aan te vallen..


Hoeft niet perse een server te zijn, kan ook voor 1 website bedoeld zijn.
 

Habbostrand

New member
Zielig hoor, Ik haat zulke gasten, ze hebben geen leven.

Klik om de spoiler te openen
Kl**tzakken
thumbsup.gif
(sorry voor schelden
bloos.gif
)
 

Sigyrik

New member
ja ik weet het ik vind echt kapot zielig


toevoeging op 23 augustus 2012, 14:00:07:
ik had trouwens zijn dat hier door mijn domeinen niet werken?
 

Lennard

Active member
Het lijkt erop dat de boel nog wel even offline blijft. Mensen die hun site graag weer online willen hebben die kunnen overgezet worden naar server 2 of 3, maar let wel op dar je daar een nieuwere PHP versie hebt. Je kan een ticket maken als je wil dat ik je overzet.
 

Sigyrik

New member
ik heb een ip: [knip]
moet je even kijken of dat hem is hier door is mijn server gisteren ook aagevallen
 

Yorrick

Active member
Bjarnootjuh (link):
Misschien als Lennard het IP weet die de DDoS uitvoert moet je aangifte doen.


Meestal zijn het 100de misschien wel 1000e geïnfecteerde computers van onschuldige mensen.
Dus meestal is de DDoSer veilig en is zijn IP nergens herkenbaar, dus blokkeren of aangeven blijft lastig
 

Bjarnootjuh

New member
Het IP van de DDoSer is bij mij bekend. Ik kan hem aan Lennard geven zodat hij verder onderzoek kan starten en eventueel aangifte kan doen.

Kan Lennard mooie schadevergoeding claimen.
 
G

Guest

Guest
Bjarnootjuh (link):
Het IP van de DDoSer is bij mij bekend. Ik kan hem aan Lennard geven zodat hij verder onderzoek kan starten en eventueel aangifte kan doen.

Kan Lennard mooie schadevergoeding claimen.


Als hij onder zijn eigen IP een attack uitvoert is hij nog dommer dan dom.
Meestal is het een Botnet en is het IP van de persoon er achter niet te vinden.

Bij een script kiddie niet
emo.gif
 

Bjarnootjuh

New member
Sevvlor (link):

Bjarnootjuh (link):
Het IP van de DDoSer is bij mij bekend. Ik kan hem aan Lennard geven zodat hij verder onderzoek kan starten en eventueel aangifte kan doen.

Kan Lennard mooie schadevergoeding claimen.


Als hij onder zijn eigen IP een attack uitvoert is hij nog dommer dan dom.
Meestal is het een Botnet en is het IP van de persoon er achter niet te vinden.

Bij een script kiddie niet
emo.gif




Nee, IP achterhaalt via zijn Skype naam. Dat kan ook tegenwoordig
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Habbostrand (link):
Dan ben je zelf ook gek als je iemand gaat vertellen dat jij een aanval hebt uitgevoerd
wink.gif



Dat trots van sommige (jonge kinderen) of groeperingen.

Een aanslag op eisen is ongeveer het zelfde, je gaat je er stoer door voelen. Daar door praat die persoon er over op Skype.
 

Habbostrand

New member
Sevvlor (link):

Habbostrand (link):
Dan ben je zelf ook gek als je iemand gaat vertellen dat jij een aanval hebt uitgevoerd
wink.gif



Dat trots van sommige (jonge kinderen) of groeperingen.

Een aanslag op eisen is ongeveer het zelfde, je gaat je er stoer door voelen. Daar door praat die persoon er over op Skype.



Blegh.. Hoe kan je hier nou trots op zijn. Stoer vind ik het niet hoor. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen.. En dat begrijpen ze op dat moment niet door al dat adrenaline dat door hun bloed stroomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan