DDoS naar webserver 3

Freestyle

New member
Ruben (link):

Fitim (link):
Rik@, Mijn server die ik samen met mijn vriend draai is nooit down.
Als je gewoon de server goed onderhoud en elke packet die je server tegen komt direct laat blokkeren en direct het ip blokkeert kunnen ze niks meer.
Even een goede firewall over heen en klaar ben je geen last van ddoser.
Daarna doe je aangifte bij de politie en over half jaar ben je helemaal van ze af.

Als het allemaal zo simpel zou liggen dan was het natuurlijk al lang opgelost. Ten eerste werkt een firewall hier niet tegen, ten tweede wordt onze server perfect onderhouden, ten derde heeft onze server honderden gebruikers er op, en dus meer kans op een aanval dan jouw server, en ten slotte is aangifte niet mogelijk. Als we een dader zouden kunnen vinden, dan zouden we natuurlijk aangifte doen. Maar bij een ddos komt de aanval van ongelofelijk veel computers. Veelal russische of chinese IP adressen. Degene die de aanval start zal altijd zo zorgen dat hij niet bekend wordt.


Je kan de dader toch wel vinden? Kijk maar naar het nieuws
yummie.gif

Maar dat zal denk ik dan ook wel weer veel geld kosten zon onderzoek ofzo??

Jort wist de FTP gegevens.
 

Daiman

New member
Klik om de spoiler te openen

Freestyle (link):

Ruben (link):

Fitim (link):
Rik@, Mijn server die ik samen met mijn vriend draai is nooit down.
Als je gewoon de server goed onderhoud en elke packet die je server tegen komt direct laat blokkeren en direct het ip blokkeert kunnen ze niks meer.
Even een goede firewall over heen en klaar ben je geen last van ddoser.
Daarna doe je aangifte bij de politie en over half jaar ben je helemaal van ze af.

Als het allemaal zo simpel zou liggen dan was het natuurlijk al lang opgelost. Ten eerste werkt een firewall hier niet tegen, ten tweede wordt onze server perfect onderhouden, ten derde heeft onze server honderden gebruikers er op, en dus meer kans op een aanval dan jouw server, en ten slotte is aangifte niet mogelijk. Als we een dader zouden kunnen vinden, dan zouden we natuurlijk aangifte doen. Maar bij een ddos komt de aanval van ongelofelijk veel computers. Veelal russische of chinese IP adressen. Degene die de aanval start zal altijd zo zorgen dat hij niet bekend wordt.


Je kan de dader toch wel vinden? Kijk maar naar het nieuws
yummie.gif

Maar dat zal denk ik dan ook wel weer veel geld kosten zon onderzoek ofzo??

Jort wist de FTP gegevens.





Het kost veel werk om alle logboeken na te kijken.
en meestal zal degene die de aanval op gang heeft gezet zelf niet mee doen aan de DDoS
dus dan heeft het zoeken nog geen zin
 

Digital

New member
Digital (link):
Ik kijk morgen en anders zal ik je PM of een ticketjes
smile.gif




Het werkte 2 maand goed dus ik weet het niet :) Net since die aanvall evenlater begon dit

Sorry van dubbelpost ik drukte op quote -- Excusses
 

Habgallery

New member
Cooldimitri (link):
hebben jullie geen software om voor het tegen te houden van ddos attacken,
die zijn duur, maar dan heb je toch wat
yummie.gif
?

betaal jij dan , hoster is niet super rijk hoor

EDIT : Soory voor dubbel post
shutup.gif
 

Hotelhorba

New member
Basaapjes (link):

Hotelhorba (link):
ONE2XS is gewoon noob
confused.gif
!
Ik heb meer webhost die ook wel is geddost worden maar gaat dan niet offline hun geven wel geld uit aan beveiligingen zou ik ook maar doen als ik One2xs ! veel klanten roken julie nu kwijd HAHAHAHAH
biggrin.gif
biggrin.gif
: NUB!!!!!!!!


De enige noob die hier is ben jij, One2xs probeerd tenminste een goeie website te maken wat ze hebben. Als hun Servers worden gedost is dat een heel groot probleem maar dit houdt in dat we een vergoeding krijgen wat vrijwel netjes is. En veel mensen die hier een hosting hebben zijn tevreden met de goeie support die one2xs levert
En zit niet te wachten om zon klein ventje zoals jij die geen verstand heeft van Ddos.
Ik heb je daarom gereport. Ga eens naar GHED, en beleef alles daar maar. Dan piep je niet meer.

Ga habbo spelen
yes_new.gif
amen.gif


Webserver 3 is trouwens wel beetje sloom nog?
confused.gif




Jonge hou je mod of zo One2xs is gewoon noob als server
wink.gif
 

Badboybramm

New member
Hotelhorba (link):

Basaapjes (link):

Hotelhorba (link):
ONE2XS is gewoon noob
confused.gif
!
Ik heb meer webhost die ook wel is geddost worden maar gaat dan niet offline hun geven wel geld uit aan beveiligingen zou ik ook maar doen als ik One2xs ! veel klanten roken julie nu kwijd HAHAHAHAH
biggrin.gif
biggrin.gif
: NUB!!!!!!!!


De enige noob die hier is ben jij, One2xs probeerd tenminste een goeie website te maken wat ze hebben. Als hun Servers worden gedost is dat een heel groot probleem maar dit houdt in dat we een vergoeding krijgen wat vrijwel netjes is. En veel mensen die hier een hosting hebben zijn tevreden met de goeie support die one2xs levert
En zit niet te wachten om zon klein ventje zoals jij die geen verstand heeft van Ddos.
Ik heb je daarom gereport. Ga eens naar GHED, en beleef alles daar maar. Dan piep je niet meer.

Ga habbo spelen
yes_new.gif
amen.gif


Webserver 3 is trouwens wel beetje sloom nog?
confused.gif




Jonge hou je mod of zo One2xs is gewoon noob als server
wink.gif




Haha, Grote lef heb jij, klein mannetje.
Je komt hier aangestormd en zit one2xs vrijwel te beledigen, terwijl jij in dit soort situaties huilend naar je mama zou rennen. Leer ook maar gelijk nederlands.
 

Hotelhorba

New member
Liteonit (link):

Retry (link):
Mijn oplossing is DE oplossing... doe dit nou maar snel voordat alle servers verneukt worden
Ik heb de software oplossing gebruikt op mijn AA3 | COD MW2 servers die werden ge-ddost
Dat was 2 jaar geleden... dus het is ook voor grote doelgroepen en het werkt ook.

Trouwens is GHED niet aan het attacken D:


aah.gif
shutup.gif

Kerel, ga je eens verdiepen in de wereld van DDoS puin verkeer
emo.gif

Link welke je een paar posts terug neer had gezet heeft hier totaal niet mee te maken. Jouw link is voor Apache gerelateerde floods - hier praten we over iets van een heel ander kaliber.



Jonge ik weet wat je bedoelt
wink.gif
ik heb zelf al een site voor server en die draait beter als dit ik heb zelf vpssen dat one2xs het nou van een ander moet hebben
confused.gif
One2xs moet zelf is een datacenter kopen voor hun vpssen en webhoste
 

Soufian

New member
Basaapjes (link):

Soufian (link):
Dat is ook één van de redenen dat ik geen één website van me bij One2xs host maar gewoon bij een grote webhoster...

Mja, het is niet echt slim om hierover een topic aan te maken he?
De gene die jouw servers nu DDOST, voelt zich echt vereerd.

Want ik heb zelf ook zovaak servers en en websites van mensen platgelegd, doormiddel van een DDoS aanval, of gewoon het kraken van een systeem.
Vervolgens zetten die eigenaren nieuws op hun website, waardoor ik me weer vereerd voel en meer zin krijg om het elke dag plat te leggen..


Dan ben jij ook zn zielig persoon die websites neerlegt. Get A Life
thumbsup.gif


Hotelhorba (link):
Gebruik gewoon peersblock -.- kan je de ddser zijn ip zien en dan bloken zo klaar?

Niet dubbelposten?
emo.gif



Alexnder (link):
Lennard mischien moet je je hoster Hier evven laten kijken


Ey dat lijkt me best wel handig
redface.gif



Nah, Jammer voor jou.
Ben geen zielig persoon, dat jij nou een triest figuur bent die alleen maar kan afkraken, en kan meelopen met mensen... kan ik niks aan doen?
Dus afreageren op mij, heeft geen zin... kneus.
 

Wouterp

New member
Lasertools (link):
zit er een Ip sessie of dat soort dingen op anders moet je even contact opnemen met een beheerder ik zelf dacht dit ook te hebben maar kwam door iets van een sessie ofzo.

En server 3 is op dit moment wat langzaam hierzo?


iagree.gif
iagree.gif
iagree.gif
 

Wiitse

New member
Skytop (link):

Hotelhorba (link):
HAHAH jij bent super leuk
smile.gif
ik kan al ik wil nu al in de DB van de webhost van server 1
smile.gif

Zet maar is een shell in je webhost van one2xs kijk maar is tot hoevel je terug kan in hun host
smile.gif

Kan je alles af lezen van de data-center waar one2xs gebruik vaan maakt


Je bent verbannen, HOORAY.
Trouwens, je bent heel erg dom. Ik heb al 3x een shell geupload (om te kijken als ik binnen kwam en dan Lennard te waarschuwen) en ik kwam nergens in, ik kon wel zien wie er allemaal een site had gekocht en bij sommige kon ik de namen van de bestanden zien maar niks wissen of bewerken.
wink.gif


One2xs is 101% goed beveiligd tegen alles, ook tegen een DoS, maar DDoS kost inderdaad heel erg veel en doe maar eens €15,000x3 Servers.

Denk jij dat het geld aan een appelboom groeit ofzo.
Samenvatting: One2xs is zover ik weet tegen alles beveiligd buiten DDoSen omdat dit gewoon te veel kocht!


Wat bedoel je nou?
emo.gif


EDIT:// Ik las bij de eerste zin DDoS, terwijl er DoS staat. Sorry
 
Bovenaan