DDoS naar webserver 3

G

Guest

Guest
Skytop (link):

Hotelhorba (link):
HAHAH jij bent super leuk
smile.gif
ik kan al ik wil nu al in de DB van de webhost van server 1
smile.gif

Zet maar is een shell in je webhost van one2xs kijk maar is tot hoevel je terug kan in hun host
smile.gif

Kan je alles af lezen van de data-center waar one2xs gebruik vaan maakt


Je bent verbannen, HOORAY.
Trouwens, je bent heel erg dom. Ik heb al 3x een shell geupload (om te kijken als ik binnen kwam en dan Lennard te waarschuwen) en ik kwam nergens in, ik kon wel zien wie er allemaal een site had gekocht en bij sommige kon ik de namen van de bestanden zien maar niks wissen of bewerken.
wink.gif


One2xs is 101% goed beveiligd tegen alles, ook tegen een DoS, maar DDoS kost inderdaad heel erg veel en doe maar eens €15,000x3 Servers.

Denk jij dat het geld aan een appelboom groeit ofzo.
Samenvatting: One2xs is zover ik weet tegen alles beveiligd buiten DDoSen omdat dit gewoon te veel kocht!


Hij geeft ze gekocht bij Liteserver, iedereen die het inmiddels wel weet
aah.gif



Wat is er btw nu aan de hand met Server 3?
 

Luukvdo

New member
Ik krijg hem niet gestart. Heb net een sms naar de hoster gestuurd, kijken of hij hem wel kan starten
 

Christum

Member
nouja heel snel was het niet, hij was offline sinds 11-07-2011 rond 21:00/21:30 en heb al offline meldingen gedaan, gelukkig was ik zelf niet bezig aan me site (gelukkig) dus echt last had ik zelf er niet van, maar me bezoekers vinden het niet echt leuk.
En aangezien ik niet wist wie ik nu moest bereiken heb ik maar zo nu en dan offline meldingen gedaan.

Maarja hij werkt weer dus
wink.gif
 

Freestyle

New member
Klik om de spoiler te openen

Basaapjes (link):

Skytop (link):

Hotelhorba (link):
HAHAH jij bent super leuk
smile.gif
ik kan al ik wil nu al in de DB van de webhost van server 1
smile.gif

Zet maar is een shell in je webhost van one2xs kijk maar is tot hoevel je terug kan in hun host
smile.gif

Kan je alles af lezen van de data-center waar one2xs gebruik vaan maakt


Je bent verbannen, HOORAY.
Trouwens, je bent heel erg dom. Ik heb al 3x een shell geupload (om te kijken als ik binnen kwam en dan Lennard te waarschuwen) en ik kwam nergens in, ik kon wel zien wie er allemaal een site had gekocht en bij sommige kon ik de namen van de bestanden zien maar niks wissen of bewerken.
wink.gif


One2xs is 101% goed beveiligd tegen alles, ook tegen een DoS, maar DDoS kost inderdaad heel erg veel en doe maar eens €15,000x3 Servers.

Denk jij dat het geld aan een appelboom groeit ofzo.
Samenvatting: One2xs is zover ik weet tegen alles beveiligd buiten DDoSen omdat dit gewoon te veel kocht!


Hij geeft ze gekocht bij Liteserver, iedereen die het inmiddels wel weet
aah.gif



Wat is er btw nu aan de hand met Server 3?




Hahaha van allebij faal.
Skytop: Je kan niks 100% beveiligen
emo.gif
 

Daiman

New member
Wiitse (link):
Volgens mij is one2xs al eens gehackt door Jorttt en nog iemand.


ja door een bug had hij in het systeem ingebroken.
daarvoor is hij ook verbannen
 

Wiitse

New member
Daiman (link):

Wiitse (link):
Volgens mij is one2xs al eens gehackt door Jorttt en nog iemand.


ja door een bug had hij in het systeem ingebroken.
daarvoor is hij ook verbannen


Inderdaad. Dat bewijst dus ook dat one2xs niet 100% beveiligt is, want anders was dat nooit gebeurd.


Smiegles (link):

Wiitse (link):
Volgens mij is one2xs al eens gehackt door Jorttt en nog iemand.


die andere is ook een loser
bloos.gif



Volgens mij weet je niet eens over wie ik het heb, dus hoe kun je hem dan een loser noemen?
emo.gif
 

Smiegles

Active member
Wiitse (link):

Daiman (link):

Wiitse (link):
Volgens mij is one2xs al eens gehackt door Jorttt en nog iemand.


ja door een bug had hij in het systeem ingebroken.
daarvoor is hij ook verbannen


Inderdaad. Dat bewijst dus ook dat one2xs niet 100% beveiligt is, want anders was dat nooit gebeurd.


Smiegles (link):

Wiitse (link):
Volgens mij is one2xs al eens gehackt door Jorttt en nog iemand.


die andere is ook een loser
bloos.gif



Volgens mij weet je niet eens over wie ik het heb, dus hoe kun je hem dan een loser noemen?
emo.gif


geheimpje voor jou ik weet het wel
biggrin.gif
 

Shahiem

Active member
Smiegles (link):

Wiitse (link):
Volgens mij is one2xs al eens gehackt door Jorttt en nog iemand.


die andere is ook een loser
bloos.gif




Die andere loser was Erik
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Dit was door een nieuwe functie die niet goed getest en dus beveiligt was. Overigens was dit een vrij onschuldige hack; ze konden verder niet veel doen.
Graag weer back ontopic ^^
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Fitim (link):
Geen firewall aan op je server?
Als je dat niet aan hebt ben je wel een beetje noob.
schater.gif



Uiteraard hebben we wel een firewall, maar deze is niet bestand tegen de honderduizende packets die binnen komen.
 

Fitim

New member
Rik@, Mijn server die ik samen met mijn vriend draai is nooit down.
Als je gewoon de server goed onderhoud en elke packet die je server tegen komt direct laat blokkeren en direct het ip blokkeert kunnen ze niks meer.
Even een goede firewall over heen en klaar ben je geen last van ddoser.
Daarna doe je aangifte bij de politie en over half jaar ben je helemaal van ze af.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Fitim (link):
Rik@, Mijn server die ik samen met mijn vriend draai is nooit down.
Als je gewoon de server goed onderhoud en elke packet die je server tegen komt direct laat blokkeren en direct het ip blokkeert kunnen ze niks meer.
Even een goede firewall over heen en klaar ben je geen last van ddoser.
Daarna doe je aangifte bij de politie en over half jaar ben je helemaal van ze af.


Lol zo simpel is het niet hoor
emo.gif
 

Daiman

New member
Fitim (link):
Rik@, Mijn server die ik samen met mijn vriend draai is nooit down.
Als je gewoon de server goed onderhoud en elke packet die je server tegen komt direct laat blokkeren en direct het ip blokkeert kunnen ze niks meer.
Even een goede firewall over heen en klaar ben je geen last van ddoser.
Daarna doe je aangifte bij de politie en over half jaar ben je helemaal van ze af.


nou,

one2xs heeft veel meer mensen op die server.
en jij zal er maar heel weinig dingen op draaien.
waardoor de kans kleiner is.
 

Ruben

New member
Fitim (link):
Rik@, Mijn server die ik samen met mijn vriend draai is nooit down.
Als je gewoon de server goed onderhoud en elke packet die je server tegen komt direct laat blokkeren en direct het ip blokkeert kunnen ze niks meer.
Even een goede firewall over heen en klaar ben je geen last van ddoser.
Daarna doe je aangifte bij de politie en over half jaar ben je helemaal van ze af.

Als het allemaal zo simpel zou liggen dan was het natuurlijk al lang opgelost. Ten eerste werkt een firewall hier niet tegen, ten tweede wordt onze server perfect onderhouden, ten derde heeft onze server honderden gebruikers er op, en dus meer kans op een aanval dan jouw server, en ten slotte is aangifte niet mogelijk. Als we een dader zouden kunnen vinden, dan zouden we natuurlijk aangifte doen. Maar bij een ddos komt de aanval van ongelofelijk veel computers. Veelal russische of chinese IP adressen. Degene die de aanval start zal altijd zo zorgen dat hij niet bekend wordt.
 
Bovenaan