De W van one2xs!

Lennard

Active member
Sanderc (link):
Hoe moet ik het weten waar over het gaat, je ne suis pas un Hollandère
We hebben nu een koningin en we krijgen een koning.
biggrin.gif


En we hebben een dom lied met domme zinnen die je deels terugvindt in die post, niet dat je denkt dat mijn spelling brak is.
sadley.gif
 

Reins

New member
Lennard (link):
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:


Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).


Naar koninginnedag vorig jaar kwamen er 700.000 mensen.



Oh
yummie.gif
Mogen we dan opnieuw gokken?
Dan gok ik 800.000
 

Lennard

Active member
Reinier (link):

Lennard (link):
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:


Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).


Naar koninginnedag vorig jaar kwamen er 700.000 mensen.



Oh
yummie.gif
Mogen we dan opnieuw gokken?
Dan gok ik 800.000

Jahoor, je mag gokken en je gok wijzigen tot het moment dat in het bericht wordt gemeld.
smile.gif
 

Thom

Thom
Tessaaa (link):
Koninginnen-/Koningdag interesseert me eigenlijk gewoon helemaal niks.
yummie.gif



Hoe kan je zoiets als de troonswisseling nou niet interesseren
redface.gif
!
 

Tessa

Secretatessa
Thommity (link):

Tessaaa (link):
Koninginnen-/Koningdag interesseert me eigenlijk gewoon helemaal niks.
yummie.gif



Hoe kan je zoiets als de troonswisseling nou niet interesseren
redface.gif
!



Ik vind het sowieso gewoon onzin dat er zon complete dag aan geweden moet worden, het kost bakken vol met geld. Óns belastinggeld, wij maar betalen en vervolgens hebben we zoveel schulden. Dat ze eens lekker bezuinigen op die dagen en dat we eens stoppen met het geven van geld aan andere landen. Ja er is heel veel wat ik aan de manier van regeren hier zou willen veranderen als ik het recht had.
Ik vind koninginnendag iets commercieels, vergelijkbaar met sinterklaas. Daar vind ik ook geen zak aan.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Jasperxs (link):
1.750.000 denk ik minstens


Wat
confused.gif

2 van de 16 mensen gaan er dus naar toe ofzo.

th_fish.gif
th_fish.gif
th_fish.gif
 

Jelle

Active member
Antonn (link):

Jelleh (link):
987.236 mensen
smile.gif



Demn, die wou ik te nemen
confused.gif



Sorry
sadley.gif
ik was net eerder want dit stond op zn geheime bronnen site enzo.
 

Robindh

Active member
Lennard (link):

Robindesign (link):
Ik denk heul veul. Maar tellen polisiemensen, bea, willem, schoonmakers aan het einde van de dag, etc ook mee?
het gaat om het getal dat de NOS meldt, als daar schoonmakers enzo bij zitten dan moet je die ook meenemen in je schatting
yummie.gif




Hoe moet ik nu weten of de NOS ook schoonmakers meetelt
sadley.gif
.
 

Lennard

Active member
Robindesign (link):

Lennard (link):

Robindesign (link):
Ik denk heul veul. Maar tellen polisiemensen, bea, willem, schoonmakers aan het einde van de dag, etc ook mee?
het gaat om het getal dat de NOS meldt, als daar schoonmakers enzo bij zitten dan moet je die ook meenemen in je schatting
yummie.gif




Hoe moet ik nu weten of de NOS ook schoonmakers meetelt
sadley.gif
.

035 6779222
 

Robindh

Active member
Lennard (link):

Robindesign (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Robindesign (link):
Ik denk heul veul. Maar tellen polisiemensen, bea, willem, schoonmakers aan het einde van de dag, etc ook mee?




het gaat om het getal dat de NOS meldt, als daar schoonmakers enzo bij zitten dan moet je die ook meenemen in je schatting
yummie.gif




Hoe moet ik nu weten of de NOS ook schoonmakers meetelt
sadley.gif
.

035 6779222



Denk niet dat ze het heel serieus nemen.
nopompom.gif
 

Robindh

Active member
Lennard (link):
jawel joh, gewoon zeggen "ja met robin van die oranje website ofseu" en dan herkennen ze je wel
emo.gif
.


En dan vertellen over deze wedstrijd enseu? En dan gewoon vragen of hun het antwoord weten ofseu?
emo.gif
 
Bovenaan