De W van one2xs!

O

One2xs

Guest
Daar sta je dan: de hittegolven komen als tsunamis over je heen, oranjetoempoezen verdringen zich in de straten om opgegeten te worden, Amalia en Alexia doen belletjeleur... het is zover: we krijgen een koning!
koning.gif


En om dat te vieren hebben we natuurlijk allereerst de site geheel in het oranje gehuld. Want ja, dat is natuurlijk het minste wat je kan doen. Maar dat is natuurlijk niet genoeg, dus hebben we twee spetterende acties voor jullie!

Ja, dames en hieren, hier is de actie die jullie wisten dat zou komen: op het one2xs koninginnedagkleedje vind je alle webhosts en Minecraft-servers die je maar wil, mét 50% korting! Koop dus snel tussen zaterdag 27 april en donderdag 2 mei je nieuwe product met 50% koningskorting!

En one2xs is niet voor niets oranje, dus nog een koningsactie: raad hoeveel mensen er dinsdag 30 april op de Dam in Amsterdam zijn en win! Je krijgt het ultieme Koningspakket die bestaat uit een prachtige set pennen, en 2 producten naar keuze! Roep je gok hier in het topic en wacht af of je wat wint. Aanpassen van je post mag tot maandag 29 april 18:00 uur.

De W van one2xs, dingen kopen.

Hou je veilig!
th_fish.gif





Klik om de spoiler te openen (Kleine letters)
de kortingsactie:
accounts in strijd met de AV zijn uitgesloten van deelname ? de kortingsactie kan worden stopgezet als producten niet meer beschikbaar zijn ? de kortingsactie geldt enkel voor nieuwe producten ? de kortingsactie geldt enkel voor webhosts en Minecraft-servers ? de kortingsactie geldt enkel voor bestellingen via de website, als je via de API bestelt kun je via een ticket de korting laten verrekenen mits je dit binnen 48 uur na je bestelling meldt ? de actie geldt van zaterdag 27 april 2013 00:00 uur tot en met donderdag 2 mei 2013 23:59 uur

de prijsvraag:
accounts in strijd met de AV zijn uitgesloten van deelname ? mocht je geen pennen thuisgestuurd willen dan kun je ze aan iemand anders schenken of gewoon weigeren ? de 2 (twee) producten naar keuze mogen een totale waarde van 15 punten niet overschrijden, de resterende waarde wordt niet uitgekeerd ? de producten mogen niet op het forum worden aangeboden voordat een kwart van de looptijd is verstreken, indien dat toch wordt gedaan dan wordt het product stopgezet ? indien er voor één van de twee gewonnen producten voor een pakketproduct wordt gekozen (webhost, VPS, Minecraft-server) dan kan enkel het goedkoopste product van die categorie gekozen worden ? maximaal één keer gokken per persoon ? je mag het bericht met je gok wijzigen tot maandag 29 april 18:00 uur ? bij onduidelijkheid van het definitieve bezoekersaantal op 2 mei om 23.59 uur beslist de beheerder van one2xs ? de prijs kan niet worden ingewisseld in punten of geld

En voor de duidelijkheid: het aantal mensen op de Dam is het aantal dat de website van de NOS meldt. Als er meerdere schattingen worden gegeven dan geldt in principe de laatst genoemde schatting. Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die). Het getal dat op 2 mei om 23.59 uur het betrouwbaarste lijkt, wordt als definitief antwoord gezien. Ook als achteraf blijkt dat die telling onjuist was.
 

Lennard

Active member
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:


Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).


Naar koninginnedag vorig jaar kwamen er 700.000 mensen.
 

Sfpmarc

New member
Lennard (link):
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:


Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).


Naar koninginnedag vorig jaar kwamen er 700.000 mensen.



Ik denk het dubbele.
emo.gif
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Lennard (link):
Oh, nog even voor de duidelijkheid: met aantal mensen op de dam bedoel ik de mensen die op het evenement afkomen, dus dat kan in heel Amsterdam zijn:


Quote:
Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die).


Naar koninginnedag vorig jaar kwamen er 700.000 mensen.



redface.gif
dat wordt zeker verbroken
biggrin.gif
 

Robindh

Active member
Ik denk heul veul. Maar tellen polisiemensen, bea, willem, schoonmakers aan het einde van de dag, etc ook mee?
 

Thom

Thom
Sanderc (link):
Hoe moet ik het weten waar over het gaat, je ne suis pas un Hollandère


Niet reageren of opzoeken en meedoen
thumbsup.gif
 

Lennard

Active member
Robindesign (link):
Ik denk heul veul. Maar tellen polisiemensen, bea, willem, schoonmakers aan het einde van de dag, etc ook mee?
het gaat om het getal dat de NOS meldt, als daar schoonmakers enzo bij zitten dan moet je die ook meenemen in je schatting
yummie.gif
 
Bovenaan