directadmin

Dayhost

New member
word het directadmin eigenlijk wel geupdate?
haha vraag me dit af.
Niet dat ik ontevreden ben, ik ben hartstikke tevreden maar vroeg het me gewoon af
 

Dylan

<script>
Er zijn net een hele boel functies bij gekomen. SSH toegang, je kan je php versie kiezen je kan modules aan en uit zetten.

Dus ik denk het wel.
 

Lennard

Active member
Dylan (link):
Er zijn net een hele boel functies bij gekomen. SSH toegang, je kan je php versie kiezen je kan modules aan en uit zetten.

Dus ik denk het wel.
Dat heeft eigenlijk niets met DA te maken
yummie.gif
SSH toegang werd al door DirectAdmin ondersteunt maar het systeem was er niet goed voor ingericht, PHP modules kiezen is een plugin die niet door DirectAdmin zelf is ontwikkeld.

Maar we houden uiteraard DirectAdmin up-to-date.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):
Er zijn net een hele boel functies bij gekomen. SSH toegang, je kan je php versie kiezen je kan modules aan en uit zetten.

Dus ik denk het wel.




Dat heeft eigenlijk niets met DA te maken
yummie.gif
SSH toegang werd al door DirectAdmin ondersteunt maar het systeem was er niet goed voor ingericht, PHP modules kiezen is een plugin die niet door DirectAdmin zelf is ontwikkeld.

Maar we houden uiteraard DirectAdmin up-to-date.



> PHP Selector

Allows the client to select which version of PHP should be associated with the .php extension.

Maar wel een feature volgens de DA website
 

Lennard

Active member
Jessee (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Dylan (link):
Er zijn net een hele boel functies bij gekomen. SSH toegang, je kan je php versie kiezen je kan modules aan en uit zetten.

Dus ik denk het wel.
Dat heeft eigenlijk niets met DA te maken
yummie.gif
SSH toegang werd al door DirectAdmin ondersteunt maar het systeem was er niet goed voor ingericht, PHP modules kiezen is een plugin die niet door DirectAdmin zelf is ontwikkeld.

Maar we houden uiteraard DirectAdmin up-to-date.







> PHP Selector

Allows the client to select which version of PHP should be associated with the .php extension.

Maar wel een feature volgens de DA website

Dat is de standaard selector waarbij je tussen twee versies kunt kiezen, niet waar je uit veel verschillende kunt kiezen en ook modules in- en uit kunt schakelen en de php.ini kunt wijzigen.
 
Bovenaan