directAdmin

Ducksite

New member
Goedemorgen

Even een vraagje over de directAdmin.. die werkt de laatste tijd iets minder goed: de sessie dat ik ingelogd ben, is soms wel heel kort
yummie.gif


Nu daarnet wilde ik een pagina wijzigen, wordt die niet meer bewaard: legepagina, en inloggen op directAdmin lukt al helemaal niet meer.

Ja ik heb het zowel in firefox als chrome geprobeerd, moest iemand dat willen suggereren ;-)

Is Lennard aan het werken?

Groeten, Donald

account ducksite
 

Ducksite

New member
ok ik ben er terug in... Donald moet leren geduld te hebben! Maar misschien toch het vraagje over de sessie timeout dan maar.. ?
Is vrij lastig als ik in de html-editor wijzingen doorvoer en dan plots als ik op bewaar klik, ben ik uitgelogd.. ik ben al geleerd en maak eerst een copy van de brontekst alvorens op de bewaarknop te drukken, maar dat zou zeker niet de bedoeling mogen zijn.
Groeten, en bedankt voor het antwoord.
 

Milan

New member
Sowieso zou ik niet de editor van Direct Admin gebruiken, maar ene op je PC en dan vervolgens uploaden via FTP.
 

Lennard

Active member
Er waren net wat problemen met DirectAdmin, wellicht dat daar je sessie door werd afgebroken.

Maar wat @Milan zegt is eigenlijk wel een goede tip; het kan nooit kwaad om ook op je computer de bestanden te bewaren en als je er eenmaal aan gewend bent dan werkt het veel prettiger om op de pc de boel te bewerken.
 
Bovenaan