domein naam aanvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timvz

New member
hallo,

ik wil al heel lang een domein naam gaan kopen op one2xs alleen ik zit nog steeds metde vraag als je een domei naam wil en je wil er ook echt met ftp iesop zetten moet je dan de hosting ook kopen of niet?
 

Sebas

Active member
Jah de domein is er alleen om naar je plek toe te wijzen waar jij je dingen hebt staan.
En een host is er om dingen op te zetten
wink.gif


Dus het antwoord is JA
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
je hoeft niet perse een host te kopen, je kan bv ook je eigen webruimte bij je provider gebruiken om je website te maken (is wel zonder php) en dan je domein naar je host linken.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sebas:
zonder php kan je bijna niks
wink.gif

ik heb anders prima 2 jaar lang leuk met html kunnen knoeien hoor. Ik nam er genoegen mee....maar nu wil ik meer omdat het een uitdaging is wat nieuws te gaan leren
wink.gif
 

Ruben

New member
Je kan de hosting hier kopen of je ergens anders, dat maakt niet uit. Maar je hebt wel hosting nodig om je domeinnaam ergens heen te laten laten linken
 

Merlin

New member
Ruben:
Je kan de hosting hier kopen of je ergens anders, dat maakt niet uit. Maar je hebt wel hosting nodig om je domeinnaam ergens heen te laten laten linken


Of via forward naar een andere url, toch?
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Merlin:

Ruben:
Je kan de hosting hier kopen of je ergens anders, dat maakt niet uit. Maar je hebt wel hosting nodig om je domeinnaam ergens heen te laten laten linken


Of via forward naar een andere url, toch?
biggrin.gif


Ja, maar dan heb je alsnog hier of ergens anders hosting nodig hea.
 

Sebas

Active member
Merlin:
Mja, maar freewebs ofzo kan ook, en dat noem ik geen hosting
emo.gif



Het is wel een hosting maarja heel wat anders dat wij als hosting zien.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sebas:

Merlin:
Mja, maar freewebs ofzo kan ook, en dat noem ik geen hosting
emo.gif



Het is wel een hosting maarja heel wat anders dat wij als hosting zien.

iedereen krijgt tegenwoordig ook een webruimte via zn eigen provider. Voor beginners is dit de perfecte manier om ermee leren om te gaan...zo ben ik ook begonnen
wink.gif
 

Sebas

Active member
Marjolein:

Sebas:

Merlin:
Mja, maar freewebs ofzo kan ook, en dat noem ik geen hosting
emo.gif



Het is wel een hosting maarja heel wat anders dat wij als hosting zien.

iedereen krijgt tegenwoordig ook een webruimte via zn eigen provider. Voor beginners is dit de perfecte manier om ermee leren om te gaan...zo ben ik ook begonnen
wink.gif




Klopt ben ik ook mee begonnen, was nog een best pakket wat ik had
hypocrite.gif
 

Robbert

New member
of je neemt usbwebserver en je steek het usbtje in een school computer en hij is 24/7 online
biggrin.gif

zo doet me vriend het, die gebruik ik ook wel eens.
 

Merlin

New member
Robbert:
of je neemt usbwebserver en je steek het usbtje in een school computer en hij is 24/7 online
biggrin.gif

zo doet me vriend het, die gebruik ik ook wel eens.


Dat zou bij ons niet op gaan... Gebruikers die in en uit loggen veroorzaakt al genoeg downtime
emo.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan