domeinnamen

Jvdw

New member
hoi,
ik heb het domeinnaam discretion.nl overgekocht, maar nu kan ik er niets aan veranderen. En ook ontbreekt er een domeinnaam in de lijst. ik heb ook het domeinnaam habbocontrol.nl in mijn bezit, en die is ook verdwenen...
hier zie je de bug:
308809.png

enig idee hoe dit komt?
 

Braam

New member
Die van discretion is omdat hij binnen 45 dagen vervalt
& die andere kunnen wij moelijk weten
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Dit is geen bug.
Er staat duidelijk bij de toelichting eronder dat indien er geen opties zijn dat dit dan komt omdat het domein binnen een x aantal dagen verloopt.

En habbocontrol is al verlopen, die had je dan op tijd moeten verlengen.
edit: huh? mij mdr staat die op verlopen maar bij sidn staat deze op actief? Beetje vaag
emo.gif

Zal dit ff navragen...
 

Braam

New member
Jvdw (link):
als habbocontrol.nl weggaat, wilje het even zeggen, erstaan nog dingen op.


Op een domein kan niks staan, wel op de host..
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jvdw (link):
als habbocontrol.nl weggaat, wilje het even zeggen, erstaan nog dingen op.
hij gaat niet weg...Ik vond een ticket van je terug waar gevraagd heb om te verlengen, dit is ook gebeurd alleen bij je producten is het niet helemaal goed gegaan, dus toch een klein bugje
wink.gif
 

Lennard

Active member
Nee, die ticket is uit 2010, 29 juli 2010. Hij is toen verlengd, maar zou dus in 2011 verlopen, en dat is dit jaar. Hij is nu niet verlengd, en het klopt dus dat hij verlopen is.
Als je snel een ticket aanmaakt kunnen we hem misschien nog verlengen voor je voor de normale prijs, maar zodra hij in quarantaine komt is het te laat.

Als je hem niet verlengd zou ik er op rekenen dat hij het over een paar dagen niet meer doet, hij is immers niet verlengd en wordt dus stopgezet (hij is al door ons stopgezet, maar bij SIDN zit een foutje ofzo waardoor hij het nu nog doet).
 

Jvdw

New member
ikwou hem niet meer verlengen, maar wist nu niet of hij al verlopen was ofniet. ik heb inmiddels andere site gekocht, maar hierbij is dus alles van die bug verklaard.

Dank
biggrin.gif
 
Bovenaan