Duidelijke handel regel.

Kingunit

New member
Hey.

Het is gebruikelijk dat je een voorbeeld online moet zetten / SS.
Dit moet binnen 24-uur, maar ik vind dat je het direct moet plaatsen.

Mensen willen blijkbaar graag snel hun topic online hebben.
En dan staad er : Voorbeeld maak ik nog, Screen komt nog. Enz enz.
Hier hebben de kopers niets aan en gaan dus zeggen, : Voorbeeld is verplicht binnen 24uur.
En dan komt er weer een heleboel spam.

Ik vind gewoon dat het voorbeeld direct moet worden geplaatst, anders word het topic gesloten.
Hopelijk loopt het dan niet uit tot een spam topic.
 

Lennard

Active member
Je moet nu al direct een voorbeeld plaatsen, maar we geven leden soms de tijd om hem nog zo snel mogelijk er bij te zetten, maar officieel moet je direct al een voorbeeld hebben.
 

Freestyle

New member
ik ben het compleet met kungunit eens.
maar als het officieel al direct moet. vind ik dat er strenger op gecontroleerd moet worden.
 

Caner

Held
Lennard (link):
Je moet nu al direct een voorbeeld plaatsen, maar we geven leden soms de tijd om hem nog zo snel mogelijk er bij te zetten, maar officieel moet je direct al een
voorbeeld hebben.


zo snel mogelijk? 24 uur is niet zo snel mogelijk. Ik ben het met Kingunit wel mee eens. Een regel = een regel.
 

Kingunit

New member
Lennard (link):
Je moet nu al direct een voorbeeld plaatsen, maar we geven leden soms de tijd om hem nog zo snel mogelijk er bij te zetten, maar officieel moet je direct al een voorbeeld hebben.


Waarom geef je zulke mensen nog tijd. Er zijn mensen die 2jaar actief zijn en het nog niet doen. Dat heet gewoon een stukje luiheid.
 

Luukvdo

New member
Ik zie echt niet in wat er zo erg aan is dat we ze 24 uur de tijd geven. Niet iedereen zit namelijk 24/7 op one2xs dus een beetje tijd mogen we ze ook wel geven lijkt mij
smile.gif


Max (link):

Lennard (link):
Je moet nu al direct een voorbeeld plaatsen, maar we geven leden soms de tijd om hem nog zo snel mogelijk er bij te zetten, maar officieel moet je direct al een
voorbeeld hebben.


zo snel mogelijk? 24 uur is niet zo snel mogelijk. Ik ben het met Kingunit wel mee eens. Een regel = een regel.


Jij wilt zeggen dat je nooit een regel overtreed?
 

Azdin

New member
Tuurlijk overtreed iedereen wel eens een regel, als is het door rood fietsen of een overtreding op one2xs.
Verder vind ik het een slecht idee, want ja..tuurlijk is het het beste om gelijk een voorbeeld te plaatsen, maar als het door één of andere reden niet kan, gun ik je heus wel die 24 uur.
(Na 24u word ik boos
emo.gif
)
 

Caner

Held
Luukvdo (link):
Ik zie echt niet in wat er zo erg aan is dat we ze 24 uur de tijd geven. Niet iedereen zit namelijk 24/7 op one2xs dus een beetje tijd mogen we ze ook wel geven lijkt mij
smile.gif


Max (link):

Lennard (link):
Je moet nu al direct een voorbeeld plaatsen, maar we geven leden soms de tijd om hem nog zo snel mogelijk er bij te zetten, maar officieel moet je direct al een
voorbeeld hebben.


zo snel mogelijk? 24 uur is niet zo snel mogelijk. Ik ben het met Kingunit wel mee eens. Een regel = een regel.


Jij wilt zeggen dat je nooit een regel overtreed?



Dat zeg ik niet eens.
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Max (link):

Luukvdo (link):
Ik zie echt niet in wat er zo erg aan is dat we ze 24 uur de tijd geven. Niet iedereen zit namelijk 24/7 op one2xs dus een beetje tijd mogen we ze ook wel geven lijkt mij
smile.gif


Max (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Je moet nu al direct een voorbeeld plaatsen, maar we geven leden soms de tijd om hem nog zo snel mogelijk er bij te zetten, maar officieel moet je direct al een
voorbeeld hebben.






zo snel mogelijk? 24 uur is niet zo snel mogelijk. Ik ben het met Kingunit wel mee eens. Een regel = een regel.


Jij wilt zeggen dat je nooit een regel overtreed?



Dat zeg ik niet eens.
emo.gif


Maar je zit nu wel te zeggen dat anderen dat niet mogen?
emo.gif
 

Kingunit

New member
Azdinnn (link):
Tuurlijk overtreed iedereen wel eens een regel, als is het door rood fietsen of een overtreding op one2xs.
Verder vind ik het een slecht idee, want ja..tuurlijk is het het beste om gelijk een voorbeeld te plaatsen, maar als het door één of andere reden niet kan, gun ik je heus wel die 24 uur.
(Na 24u word ik boos
emo.gif
)



Tuurlijk niet, als ze door een of andere reden niet een voorbeeld kunnen plaatsen.
Dan moeten ze ook geen topic aanmaken.

Dat is gewoon een stukje luiheid, ze willen snel het topic online hebben.
En denken van, ik moet tog maar binnen 24uur een voorbeeld online zetten, kan ik morgen wel doen. En dan krijg je weer van die mensen die zeggen "Voorbeeld is verplicht"
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is verplicht om een voorbeeld te plaatsen. Staat dit er niet dan stellen wij een ultimatum: ¨®f binnen 24 uur een voorbeeld, of je topic op slot.

Het komt puur door de leden dat je je ergert aan spam. Ze kunnen namelijk net zo goed het bericht reporten, maar dat doet niemand.
 

Caner

Held
Sjoerd (link):

Max (link):

Luukvdo (link):
Ik zie echt niet in wat er zo erg aan is dat we ze 24 uur de tijd geven. Niet iedereen zit namelijk 24/7 op one2xs dus een beetje tijd mogen we ze ook wel geven lijkt mij
smile.gif




Klik om eerdere quotes te tonen


Max (link):

Lennard (link):
Je moet nu al direct een voorbeeld plaatsen, maar we geven leden soms de tijd om hem nog zo snel mogelijk er bij te zetten, maar officieel moet je direct al een
voorbeeld hebben.


zo snel mogelijk? 24 uur is niet zo snel mogelijk. Ik ben het met Kingunit wel mee eens. Een regel = een regel.






Jij wilt zeggen dat je nooit een regel overtreed?



Dat zeg ik niet eens.
emo.gif


Maar je zit nu wel te zeggen dat anderen dat niet mogen?
emo.gif




Dat betekent niet dat het een uitzondering is voor mij. Ik plaats soms ook geen voorbeelden.
 

Jurgen

Active member
Freestyle (link):
ik ben het compleet met kungunit eens.
maar als het officieel al direct moet. vind ik dat er strenger op gecontroleerd moet worden.

Dat is een richtlijn, binnen die tijd moet er een voorbeeld zijn geplaatst, dan heb je ook de meeste kans dat een gebruiker online is en het voorbeeld er alsnog op kan zetten.
 

Freestyle

New member
dan nog.
ik vind je moet een voorbeeld plaatsen. kan dat om een of andere reden niet.
dan zet je die reden er bij (is het te personlijk vertel je het tegen een mod).

dus geen redenen van: ik zit op me telefoon ofzo!
 

Sjoerd

Active member
Max (link):

Sjoerd (link):

Max (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luukvdo (link):
Jij wilt zeggen dat je nooit een regel overtreed?






Dat zeg ik niet eens.
emo.gif


Maar je zit nu wel te zeggen dat anderen dat niet mogen?
emo.gif




Dat betekent niet dat het een uitzondering is voor mij. Ik plaats soms ook geen voorbeelden.

Dus dan zit je jezelf nu een beetje tegen te werken?
biggrin.gif
 

Caner

Held
Sjoerd (link):

Max (link):

Sjoerd (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Max (link):

Luukvdo (link):
Jij wilt zeggen dat je nooit een regel overtreed?


Dat zeg ik niet eens.
emo.gif






Maar je zit nu wel te zeggen dat anderen dat niet mogen?
emo.gif




Dat betekent niet dat het een uitzondering is voor mij. Ik plaats soms ook geen voorbeelden.

Dus dan zit je jezelf nu een beetje tegen te werken?
biggrin.gif




Ik ben just eerlijk
coool.gif
 

Kingunit

New member
Ik vind gewoon dat mensen maar eerst een voorbeeld moeten maken, en dan pas een topic moeten openen. Meestal is er geen eens een geldige reden, als er een geldige reden is dan stel je maar je topic uit. Totdat je een voorbeeld hebt.
 

Freestyle

New member
Kingunit (link):
Ik vind gewoon dat mensen maar eerst een voorbeeld moeten maken, en dan pas een topic moeten openen. Meestal is er geen eens een geldige reden, als er een geldige reden is dan stel je maar je topic uit. Totdat je een voorbeeld hebt.

helemaal mee eens.
 
Bovenaan