Een nieuw begin voor one2xs

Lennard

Active member
Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.
Er kunnen nog gewoon meets plaatsvinden hoor, het is niet alsof dat niet meer kan als one2xs een andere eigenaar heeft.
yummie.gif


Ik ben ook wel te porren voor een meet, maar dan ergens in juli of augustus als de overname enigszins is afgerond.
loveit.gif
 

Mcpoesen

Member
Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.




Er kunnen nog gewoon meets plaatsvinden hoor, het is niet alsof dat niet meer kan als one2xs een andere eigenaar heeft.
yummie.gif


Ik ben ook wel te porren voor een meet, maar dan ergens in juli of augustus als de overname enigszins is afgerond.
loveit.gif




Vergeet mij niet uit te nodigen!
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Mcpoesen (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.
Er kunnen nog gewoon meets plaatsvinden hoor, het is niet alsof dat niet meer kan als one2xs een andere eigenaar heeft.
yummie.gif


Ik ben ook wel te porren voor een meet, maar dan ergens in juli of augustus als de overname enigszins is afgerond.
loveit.gif








Vergeet mij niet uit te nodigen!
yummie.gif


Daar moet ik nog even over denken.
clown.gif
yummie.gif
 

Poesen

Debiel sinds 2012.
Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Mcpoesen (link):

Lennard (link):

Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.
Er kunnen nog gewoon meets plaatsvinden hoor, het is niet alsof dat niet meer kan als one2xs een andere eigenaar heeft.
yummie.gif


Ik ben ook wel te porren voor een meet, maar dan ergens in juli of augustus als de overname enigszins is afgerond.
loveit.gif




Vergeet mij niet uit te nodigen!
yummie.gif






Daar moet ik nog even over denken.
clown.gif
yummie.gif




Ben ik zo stout geweest dan? Ik was niet de makkelijkste maar toch xD
Ben wel wat ouder geworden hoor na 6 jaar (kon toch nog inloggen op oude account) En denk echt van What the actual f*ck heb ik geschreven
xd.png
(Wist mijn wachtwoord na 2 jaar te achterhalen)

[COLOR= lightgrey]toevoeging op maandag 7 mei 2018, 21:06:07:[/COLOR]
P.S. mijn inlog gegevens van mijn Minecraft server doen het niet meer :,(
NSYUgIJ.png
 

Dylan

<script>
Poesen (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Mcpoesen (link):

Lennard (link):

Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.
Er kunnen nog gewoon meets plaatsvinden hoor, het is niet alsof dat niet meer kan als one2xs een andere eigenaar heeft.
yummie.gif


Ik ben ook wel te porren voor een meet, maar dan ergens in juli of augustus als de overname enigszins is afgerond.
loveit.gif




Vergeet mij niet uit te nodigen!
yummie.gif


Daar moet ik nog even over denken.
clown.gif
yummie.gif








Ben ik zo stout geweest dan? Ik was niet de makkelijkste maar toch xD
Ben wel wat ouder geworden hoor na 6 jaar (kon toch nog inloggen op oude account) En denk echt van What the actual f*ck heb ik geschreven
xd.png
(Wist mijn wachtwoord na 2 jaar te achterhalen)

[COLOR= lightgrey]toevoeging op maandag 7 mei 2018, 21:06:07:[/COLOR]
P.S. mijn inlog gegevens van mijn Minecraft server doen het niet meer :,(


Klik om afbeelding tonen

NSYUgIJ.png







"De Minecraft-tak wordt afgestoten, dus het is niet langer mogelijk Minecraft-servers te bestellen."
 

Wasps

Member
Tijd voor de geheime admin knopjes


En jammer dat het gaat stoppen (nouja het word uit gefaseerd)
 
G

Guest

Guest
Lennard veel geluk!

Is het nu ook mogelijk om mijn account, klantgegevens en historie enz te verwijderen? Voel er niet zo veel voor dat dit weer door gaat naar een derde ;-)
 

Keffe

Member
Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.


Hier hetzelfde @Lennard kun je niet iedereen een mailtje sturen als er weer een meeting is? ik zou daar ook graag nog eens bij willen zijn.
Na al die jaren die ik hier op het forum heb gezeten en op de vroegere one2xs wil ik toch graag eens mensen in het echt willen zien.
 

Redsmoker

New member
Ben benieuwd of de nieuwe beheerder het ook voor elkaar gaat krijgen om de site weer actiever te krijgen.
In ieder geval bedankt alle (ex)teamleden voor hun inzet
 

Jochempl

New member
One2xs, de plek waar het voor mij (en waarschijnlijk ook voor vele anderen) ooit is begonnen. De laatste tijd ben ik niet meer veel actief op forums, maar af en toe kwam ik hier nog wel eens een kijkje nemen, gewoon uit nieuwsgierigheid. Lennard (en moderatie), bedankt voor alles! En Danteck, gefeliciteerd met de overname en heel veel succes toegewenst!
wink.gif
 

Mounssif

New member
Livonias (link):
Lennard veel geluk!

Is het nu ook mogelijk om mijn account, klantgegevens en historie enz te verwijderen? Voel er niet zo veel voor dat dit weer door gaat naar een derde ;-)


Goeie vraag, hoop dat ze al wat moeite hebben gestoken in GDPR... 16 days left.
 

Lennard

Active member
Mounssif (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Livonias (link):
Lennard veel geluk!

Is het nu ook mogelijk om mijn account, klantgegevens en historie enz te verwijderen? Voel er niet zo veel voor dat dit weer door gaat naar een derde ;-)






Goeie vraag, hoop dat ze al wat moeite hebben gestoken in GDPR... 16 days left.

Je hebt altijd het recht om je gegevens te verwijderen, daarvoor kun je een ticket aanmaken of contact opnemen met Danteck.
 

Caner

Held
Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):
Komt er nog een eindmeeting? Wil toch minimaal 1 keer Lennard in het echt hebben gezien.




Er kunnen nog gewoon meets plaatsvinden hoor, het is niet alsof dat niet meer kan als one2xs een andere eigenaar heeft.
yummie.gif


Ik ben ook wel te porren voor een meet, maar dan ergens in juli of augustus als de overname enigszins is afgerond.
loveit.gif




Ja ik wil je weer zien <3
@Jelle moet meekomen
shiny.gif
 

Daan

New member
Wauw, goede keuze Lennard en team. Respect hier ook voor. Velen malen dank voor al je support door de jaren heen, hopelijk blijft dit met de overname.

En ja, een meeting klinkt top!
wink.gif


Thanks voor alles!
 
Bovenaan