Een top 10?

Rickss

Active member
Ik zag in het offtopic een bericht staan van wie nou de meeste punten heeft,

misschien kan er een top 10 komen op one2xs

voor:

- Meeste punten
- vaakst online

M.V.G
Rick
thumbsup.gif
 

Timkb

New member
Lijkt me geen goed plan, ik denk dat sommigen mensen dit prive willen houden, natuurlijk zou er een knop kunnen komen dat je het niet wilt laten zien maar toch vind ik het een beetje nutteloos, en waar? je kan het niet ergens zomaar tussen proppen en een aparte pagina tja...
 

Azdin

New member
Het heeft niet echt een nut ofzo, maar het is tog misschien wel leuk om te weten wie de rijkste is enzo. Een soort van tussenstand, net als bij de Eredivisie
wink.gif
 

Patricka

New member
Dit is een goed idee voor opvulling, maar one2xs heeft geen opvulling nodig en overigens wat al gezegd is mensen willen dit prive houden(sommige dan), ik zie het er nut niet echt van in
nopompom.gif
 

Freestyle

New member
ik ben voor. had het al eerder voor gesteld maar was afgewezen dus deze zal ook wel afgewezen worden
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee, dit doen we niet. We willen dat soort gegevens niet zomaar vrij geven om de simpele reden dat mensen gaan spammen om bijvoorbeeld hoger in een postcountlijst te komen. Buiten dat houd one2xs liever dat soort gegevens zoveel mogelijk verborgen i.v.m. o.a. concurerende sites.
 

Jesse

New member
Lijkt me niet handig, het heeft ook niet echt nut.
Buiten dat hoef ik mij niet in de top 10 te zien van de meest actieve One2xsers, is alleen maar erg dan
sadley.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
idd, en niemand hoeft ook te weten dat ik het meest online bent
emo.gif


Nee ff serieus, dit soort statistieken zijn prive en behoeft niet in competietieverband gebracht te worden.
 

Bartv

Active member
Slecht idee, is alleen maar meer werk, en zoals iedereen al zegt: is prive.
Ik denk niet dat Lennard of Ruben dit echt serieus zal nemen
 
Bovenaan