Eigen Topic

Wouter

New member
Als je een topic start dat je zelf
- berichten kan verwijderen
- topic kan sluiten/verwijderen

Ik weet niet of dit al voorgesteld is, maar het lijkt me wel handig
Wouter
 

Robbert

New member
verwijderen is niet handig, als je een probleem had en die opgelost is door iemand dan is het misschien handig als iemand het zelfde probleem heeft.

misschien wel zelf op slot doen...

maar Lennard/Ruben zijn eigenlijk actief genoeg, dus als je ze PBt/in het topic zet is hij binnen een x aantal minuten wel op slot...
 

Lennard

Active member
Topics hoeven m.i. alleen gesloten te worden als t heel erg offtopic gaat en het onderwerp afgelopen is. Jullie (algemeen) hebben veel de neiging om een topic te sluiten zodra je een antwoord hebt, maar das niet de bedoeling van een forum.
 

Robbert

New member
Lennard:
Topics hoeven m.i. alleen gesloten te worden als t heel erg offtopic gaat en het onderwerp afgelopen is. Jullie (algemeen) hebben veel de neiging om een topic te sluiten zodra je een antwoord hebt, maar das niet de bedoeling van een forum.

mee eens
hypocrite.gif
 

Boude

New member
Lennard:
Topics hoeven m.i. alleen gesloten te worden als t heel erg offtopic gaat en het onderwerp afgelopen is. Jullie (algemeen) hebben veel de neiging om een topic te sluiten zodra je een antwoord hebt, maar das niet de bedoeling van een forum.


Daar heb je ook weer gelijk in..
Maar toch vindt ik wel dat het iets overzichtelijker wordt.
Want anders krijg je nog steeds veel berichten in je topic waar je niets aan hebt.
 

Lennard

Active member
Berichten hebben altijd met het topic te maken, en anders kun je ze reporten en worden ze vrijwel altijd verwijderd.
 
Bovenaan