Eindejaarsloterij!

Willem

Active member
Ik heb er nu eentje, maar straks heb ik weer 10 punten erbij dus kan ik nog zon 30 loten kopen. Dat wordt hem dan en dan zie ik wel of ik win.

Het is wel een monsterlijke jackpot, nu al
redface.gif


Als er 1500 loten worden verkocht is mijn kans op winnen 2% dus...


toevoeging op 8 december 2012, 17:08:38:

Timievz (link):
Je hebt al 348 eindejaarsloten gekocht.
smile.gif



Lijkt me zonde als je niet wint, maarja je hebt wel heel erg veel kans op de jackpot met 350 loten. (25% ofzo, hangt af van het aantal loten verkocht op 31 december)


toevoeging op 8 december 2012, 17:09:43:

Livonias (link):

Timievz (link):
Huh?? Waar heb jij het nou over
yummie.gif
? Dat is lang geleden waarom moet je dat hierop betrekken?


dat het zóu kunnen, gezien ik verhalen rond heb horen gaan van mensen die banned waren onder de trekking en daardoor hun prijs misliepen
emo.gif




Klopt, bij de vorige Monsterloterij (Brendsimons) was de eerste die de jackpot won verbannen, en bij de hertrekking kwam er dus iemand uit die compleet onbekend was en vervolgens van zijn punten allemaal domme dingen kocht...
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Tja, het blijft altijd kans. Al heb je een miljoen loten en heeft een ander 1 lot. De kans bestaat altijd dat de persoon met 1 lot wint. Daar moet je gewoon rekening mee houden. Er kan immers maar één iemand winnen.
 

Timvz

New member
Ja dat moet te halen zijn. Zeker als je kijkt naar de duur van de loterij op dit moment.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik denk dat vooral op de laatste dag mensen nog zoiets krijgen van: "Meh, why not"
yummie.gif
 

Janm

Active member
Christopher (link):

Rik (link):
Ik denk dat vooral op de laatste dag mensen nog zoiets krijgen van: "Meh, why not"
yummie.gif



Haha klopt



Ach, ik heb een goede schatting gemaakt.
biggrin.gif
 
Bovenaan