Feedback terug bij nieuw account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanderc

New member
Hallo,

Ik heb dit nog nooit eerder gezien, en weet er niet vele van af.

Maar zover ik weet is Jochempl de oude Jochems van op het forum hier, wat dus dit account was.
* Prelution was toch zijn bedrijf en heb een vaag gesprek opgevangen in offtopic*

Ik las iets van dat hij gewoon niks wou achterlaten op deze site, maar uiteindelijk toch een nieuw account maakte, en hij kreeg zijn waarschuwingsprocenten wel terug (correct me if im wrong).

Wel, dat is slim gespeeld, want waar zijn alle (zowel negatieve, als positieve) feedbacks dan?
De feedbacks van hem die je dus hier kan vinden.

Dus mijn idee is;

Dat als iemand een nieuw account maakt, dat dan ook alles overgezet word, dus ook de feedback.
Ik wil niet stoken oid maar dit is gewoon een slimme manier om feedback kwijt te raken, wat ik oneerlijk vind over het vertrouwen.
 

Jordyt

New member
In principe, als iemand zijn account laat verwijderen, vind ik dat hij ook geen nieuwe hoeft.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik denk dat het in dit geval gewoon een foutje is van Lennard. We hebben namelijk (zoals je zelf al zei) zijn waarschuwingspercentage wel terug gezet.
Even wachten op Lennard dus.

Overigens ben ik het met jordy eens.
 

Robiin

New member
Jordyt (link):
In principe, als iemand zijn account laat verwijderen, vind ik dat hij ook geen nieuwe hoeft.


Juist, eigen keuze was dat, volgensmij.
 
R

Robiin

Guest
Ik ben het ook met Jordy eens en het verbaast met best wel dat Jochem dus een nieuw account van jullie mocht aanmaken.
 

Sanderc

New member
Nicknl (link):
Ik ben het ook met Jordy eens en het verbaast met best wel dat Jochem dus een nieuw account van jullie mocht aanmaken.


Dat bedoel ik dus ook, waaromd dan ook niet gewoon terug op het oude account?
Want volgens mij is het niet verwijderd, want oo het profiel staat dat de gegevens gewoon prive zijn geworden nu.
Gewoon terug naampje aanpassen lijkt mij?
 
R

Robiin

Guest
Mwa ik vind als je eenmaal een grote mond hebt gegeven met "verwijder mijn account maar!" dat one2xs uiteindelijk definitief voor altijd de toegang moet weigeren. Je wilde zelf weg gaan dus hoef je ook niet meer terug te komen.
 

Lennard

Active member
Het verwijderen van accounts was niet omschreven in de Algemene Voorwaarden; inmiddels is het verboden om als je een verwijderd account hebt een nieuw account aan te maken.

Zijn waarschuwingspercentage is wel teruggezet overigens.
 

Sanderc

New member
Lennard (link):
Het verwijderen van accounts was niet omschreven in de Algemene Voorwaarden; inmiddels is het verboden om als je een verwijderd account hebt een nieuw account aan te maken.

Zijn waarschuwingspercentage is wel teruggezet overigens.


Dan vind ik alsnog dat de feedback zou moeten teruggezet worden.
 

Robiin

New member
Sanderc (link):

Lennard (link):
Het verwijderen van accounts was niet omschreven in de Algemene Voorwaarden; inmiddels is het verboden om als je een verwijderd account hebt een nieuw account aan te maken.

Zijn waarschuwingspercentage is wel teruggezet overigens.


Dan vind ik alsnog dat de feedback zou moeten teruggezet worden.



Juist, eigenlijk had hij niet terug horen te komen maar dat is nu al gebeurd
yummie.gif
 

Sanderc

New member
Nu komt hij terug met een voordeel, zijn feedback is weg.
Ik zou vinden dat hij nu een negatieve feedback of extra procentjes zou moeten krijgen oid, eens account was zou altijd moeten zijn. Wat het nu is, is gewoon een smerig maniertje om van de feedback af te raken.
 

Sanderc

New member
Dylanh (link):
Tenzij je zoiets als mij hebt want dan werkt het in je nadeel
emo.gif



Inderdaad, dan zou ik er ook niet echt iets op tegen hebben
emo.gif

Maar als je ziet dat je 5 negatieve feedbacks hebt... vind ik dat vrij oneerlijk.
 

Lennard

Active member
Sanderc (link):
Nu komt hij terug met een voordeel, zijn feedback is weg.
Ik zou vinden dat hij nu een negatieve feedback of extra procentjes zou moeten krijgen oid, eens account was zou altijd moeten zijn. Wat het nu is, is gewoon een smerig maniertje om van de feedback af te raken.
True that; feedback is teruggezet.
 

Sanderc

New member
Lennard (link):

Sanderc (link):
Nu komt hij terug met een voordeel, zijn feedback is weg.
Ik zou vinden dat hij nu een negatieve feedback of extra procentjes zou moeten krijgen oid, eens account was zou altijd moeten zijn. Wat het nu is, is gewoon een smerig maniertje om van de feedback af te raken.
True that; feedback is teruggezet.



Dat is perfect
thumbsup.gif
 

Robiin

New member
Lennard (link):

Sanderc (link):
Nu komt hij terug met een voordeel, zijn feedback is weg.
Ik zou vinden dat hij nu een negatieve feedback of extra procentjes zou moeten krijgen oid, eens account was zou altijd moeten zijn. Wat het nu is, is gewoon een smerig maniertje om van de feedback af te raken.
True that; feedback is teruggezet.



Oke, maar was het niet beter om gewoon dat andere account weer te activeren?
 

Lennard

Active member
Robiin (link):

Lennard (link):

Sanderc (link):
Nu komt hij terug met een voordeel, zijn feedback is weg.
Ik zou vinden dat hij nu een negatieve feedback of extra procentjes zou moeten krijgen oid, eens account was zou altijd moeten zijn. Wat het nu is, is gewoon een smerig maniertje om van de feedback af te raken.
True that; feedback is teruggezet.



Oke, maar was het niet beter om gewoon dat andere account weer te activeren?

Nee, want daarin stonden persoonsgegevens die de eigenaar van dat account verwijderd wilde hebben, dus in theorie bestaat dat account niet meer.

Erg raar, verwarrend en omslachtig allemaal op deze manier; dus vandaar de nieuwe regel dat eens verwijderd = altijd verwijderd, dus geen nieuwe accounts.
 

Robiin

New member
Lennard (link):

Robiin (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Sanderc (link):
Nu komt hij terug met een voordeel, zijn feedback is weg.
Ik zou vinden dat hij nu een negatieve feedback of extra procentjes zou moeten krijgen oid, eens account was zou altijd moeten zijn. Wat het nu is, is gewoon een smerig maniertje om van de feedback af te raken.




True that; feedback is teruggezet.



Oke, maar was het niet beter om gewoon dat andere account weer te activeren?

Nee, want daarin stonden persoonsgegevens die de eigenaar van dat account verwijderd wilde hebben, dus in theorie bestaat dat account niet meer.

Erg raar, verwarrend en omslachtig allemaal op deze manier; dus vandaar de nieuwe regel dat eens verwijderd = altijd verwijderd, dus geen nieuwe accounts.



Ja, het liep langs elkaar heen, want eens verwijderd is altijd verwijderd.
 

Jordy

New member
Robiin (link):

Lennard (link):

Robiin (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Sanderc (link):
Nu komt hij terug met een voordeel, zijn feedback is weg.
Ik zou vinden dat hij nu een negatieve feedback of extra procentjes zou moeten krijgen oid, eens account was zou altijd moeten zijn. Wat het nu is, is gewoon een smerig maniertje om van de feedback af te raken.
True that; feedback is teruggezet.







Oke, maar was het niet beter om gewoon dat andere account weer te activeren?

Nee, want daarin stonden persoonsgegevens die de eigenaar van dat account verwijderd wilde hebben, dus in theorie bestaat dat account niet meer.

Erg raar, verwarrend en omslachtig allemaal op deze manier; dus vandaar de nieuwe regel dat eens verwijderd = altijd verwijderd, dus geen nieuwe accounts.



Ja, het liep langs elkaar heen, want eens verwijderd is altijd verwijderd.



Jij bent daar toch niet de persoon voor die daarover moet oordelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan