Feedback toestaan voor prijsvragen topic

G

Guest

Guest
Hi,

Ik erger me er best wel aan dat je enkel feedbacks voor aanbieding/aanvragen topics kan gebruiken. Ik stel voor om feedbacks OOK vanuit het Prijsvragen/contents topic toe te staan.

Waarom?
Hansje wil een layout kopen bij Jansje. Jansje maakt een heel erg mooie layout en Hansje kan daarvoor geen feedback geven. Sad
cry.gif
.
 

Antonn

New member
Ik vind dat het ook zonder kan, of per PB. Ik heb al vele deals gemaakt via het forum waardoor vele mensen me nu kennen en me zelf aanspreken. Nu heb ik intussen al vele deals via PB gehad, zonder feedback dus.
 

Lennard

Active member
Contests ben ik wel met je eens, maar dan kun je ook meteen voor prijsvragen feedbacks geven, en daar is het juist niet voor.


Antonn (link):
Ik vind dat het ook zonder kan, of per PB.
Dan is het totaal niet te controleren en krijg je vriendjespolitiek van hey geef jij mij een feedback dan geef ik jou er een.
 
G

Guest

Guest
Dan ga je krijgen "ik geef een domeinnaam weg blabla" en dan krijg je positieve feedback omdat je een domein hebt weggegeven.

Daarom heb ik nee gestemd.


toevoeging op 17 november 2012, 21:28:31:

Antonn (link):
Ik vind dat het ook zonder kan, of per PB. Ik heb al vele deals gemaakt via het forum waardoor vele mensen me nu kennen en me zelf aanspreken. Nu heb ik intussen al vele deals via PB gehad, zonder feedback dus.


Naar mijn mening horen deals via een topic te gaan.
 
R

Rik

Guest
Lennard (link):
Contests ben ik wel met je eens, maar dan kun je ook meteen voor prijsvragen feedbacks geven, en daar is het juist niet voor.


Dan doe je bij topic aanmaken dat je aanvinkt of het prijsvraag of contest is.
Is het contest dan kan je feedback sturen
biggrin.gif
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Contests ben ik wel met je eens, maar dan kun je ook meteen voor prijsvragen feedbacks geven, en daar is het juist niet voor.


Antonn (link):
Ik vind dat het ook zonder kan, of per PB.
Dan is het totaal niet te controleren en krijg je vriendjespolitiek van hey geef jij mij een feedback dan geef ik jou er een.



Neen, de kleuters die dit doen zijn er niet op One2xs, en anders worden deze gewoon bestraft omdat dit in de regels staat.

Bij de onzin-categorie dachten je ook dat er niet naar de regels gekeken ging worden geloof ik, en alles gaat goed.
 

Ewan

New member
Antonn (link):

Lennard (link):
Contests ben ik wel met je eens, maar dan kun je ook meteen voor prijsvragen feedbacks geven, en daar is het juist niet voor.


Antonn (link):
Ik vind dat het ook zonder kan, of per PB.
Dan is het totaal niet te controleren en krijg je vriendjespolitiek van hey geef jij mij een feedback dan geef ik jou er een.



Neen, de kleuters die dit doen zijn er niet op One2xs



Die zijn er zeer zeker wel
 

Antonn

New member
Ewan (link):

Antonn (link):

Lennard (link):
Contests ben ik wel met je eens, maar dan kun je ook meteen voor prijsvragen feedbacks geven, en daar is het juist niet voor.




Klik om eerdere quotes te tonen


Antonn (link):
Ik vind dat het ook zonder kan, of per PB.




Dan is het totaal niet te controleren en krijg je vriendjespolitiek van hey geef jij mij een feedback dan geef ik jou er een.



Neen, de kleuters die dit doen zijn er niet op One2xs



Die zijn er zeer zeker wel



Die krijgen dan mooi percentjes.
 

Lennard

Active member
Antonn (link):

Lennard (link):
Contests ben ik wel met je eens, maar dan kun je ook meteen voor prijsvragen feedbacks geven, en daar is het juist niet voor.


Antonn (link):
Ik vind dat het ook zonder kan, of per PB.
Dan is het totaal niet te controleren en krijg je vriendjespolitiek van hey geef jij mij een feedback dan geef ik jou er een.



Neen, de kleuters die dit doen zijn er niet op One2xs

Waarom denk je dat het feedbacksysteem ooit is weggehaald?


Antonn (link):
en anders worden deze gewoon bestraft omdat dit in de regels staat.
Ja we hebben wel genoeg werk aan alle huidige regels naleven... ben al veel te veel tijd kwijt aan scam meldingen, pb meldingen, forum reports, afkeur-reports.


Antonn (link):
Bij de onzin-categorie dachten je ook dat er niet naar de regels gekeken ging worden geloof ik, en alles gaat goed.
Neehoor, bij Onzin verwachtte ik wel dat het goed zou komen, anders had ik het niet eens geprobeerd.


Antonn (link):
Die krijgen dan mooi percentjes.
Dat zeg je nu wel, maar in de praktijk is dat heel lastig te controleren (want als je bevriend bent met iemand kun je ook gewoon even fake pms naar elkaar sturen waarin je doet alsof je een deal hebt), met als gevolg dat wij er slecht op kunnen ingrijpen met weer als gevolg dat scammers minder snel opgespoord kunnen worden.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Antonn (link):
He is het proberen waard?
confused.gif



Niet alles is het proberen waard als we op voorhand al uitzonderingen en andere negatieve punten kunnen bedenken nee.
 
Bovenaan