Feedback

Azdin

New member
Hi,

Ik heb een vraagje omtrent het feedback. Een paar maanden geleden (nog voor het feedback systeem) heb ik aan iemand op one2xs x aantal punten uitgeleend en die zou ik dan op een bepaalde datum terugkrijgen. Echter heb ik ze nog steeds niet en nu vraag ik me af: mag ik hiervoor een negatieve feedback geven aan deze persoon? Of niet; want eigenlijk hebben wij niet echt gehandeld? Misschien iemand die het weet?

Alvast bedankt
smile.gif
 

Yorrick

Active member
Er is dan geen topic om feedback te geven, dus dan gaat het ook niet.
Maar ik vind eigenlijk wel dat het moet kunnen omdat een feedback toch een stukje vertrouwen is dat je weerkaatst. Omdat deze persoon je eigenlijk toch wel opgelicht heeft, vind ik wel dat je dat in kaart mag brengen door een negatieve feedback. Alhoewel het volgens mij niet kan zonder topic. Maar wie ben ik om te zeggen of het mag
yummie.gif
 

Azdin

New member
Fanorg (link):
Er is dan geen topic om feedback te geven, dus dan gaat het ook niet
Is er wel, moet ik wel even gaan opzoeken.
smile.gif
 

Lennard

Active member
Dan is het dus gewoon een deal die hij niet nakomt, en mag je wat mij betreft er gewoon een feedback voor geven.

Maar in dit geval is het topic denk ik te oud en kan het niet meer (weet niet uit mn hoofd waar die grens ligt).
 

Azdin

New member
Kan inderdaad niet:

Quote:
De volgende fout is opgetreden:
Je kunt enkel feedback geven over recente deals.
 

Lennard

Active member
En die grens is precies ingevoerd om te voorkomen dat mensen over oude deals nog even feedbacks gaan geven, dus verruimen kan ook niet.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Azdinnn (link):
Mhoah laat maar, geen zin om moeite te doen voor die 4 punten
emo.gif



4 punten zijn toch altijd welkom bij mij
redface.gif
 

Azdin

New member
Ja klopt, maar hij leest wel mijn PMs (heb er al 5 ofzo verstuurd) maar hij reageert er niet op.
 
G

Guest

Guest
Azdinnn (link):
Ja klopt, maar hij leest wel mijn PMs (heb er al 5 ofzo verstuurd) maar hij reageert er niet op.


Waarom dan geen scam report? Kost je een keer een halfuurtje werk. Als iedereen denkt "ach is me te veel werk" dan wordt het een lekker boeltje hier. Jij kunt voorkomen dat hij naar de volgende gaat
wink.gif
 
Bovenaan