Feedbacksysteem non-actief

Ruben

New member
Hey,

Misschien dat de scherpe gebruiker het al gezien heeft: het feedbacksysteem is weg. Waarom is al een beetje uitgelegd in het vorige topic hierover, er kwam gewoon veel te veel gezeur over.

Ik weet dat heel veel mensen het er niet mee eens zullen zijn, dat is met alles wat je verandert. Maar het systeem komt (voorlopig) niet terug, dus ga geen petities maken ofzo
emo.gif


Ruben
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Tja, wie niet horen wilt moet maar voelen.

Voor de mensen onder ons:
Inactief is niet weggegooid. Het bestaat dus nog wel, maar is niet meer zichtbaar / je kan het niet meer gebruiken. Misschien dat ze het in een later stadium dus weer terug zouden kunnen brengen.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
redface.gif

niet opgemerkt
emo.gif

maar mij boeit het eigenlijk niet zo heel veel dat hij weg is
 

Eleky

New member
Ik vind het erg jammer dat het weg is!
Het was een goede manier om te zien wie je kon vertrouwen, en wie niet!
Ik denk dat mensen hier problemen mee gaan krijgen als het bijv. gaat om punten lenen..
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
iedereen zet in zen onderschrift wel scammer neer
wink.gif

ook die je voor 15 punten scammen
 

Marjolein

Miss Marjolein
Idd, niet iedereen zal het ermee eens zijn, maar het is niet anders.
Maar de gebruikers hebben het er zelf naar gemaakt dat deze maatregel genomen moest worden, dus o2xs is niets te verwijten...
 

Kligham

New member
Dit is wellicht het begin van het einde! Sorry dat ik het zo moet stellen maar heb het al een paar keer gezegd tegen bepaald mods. Ik hoop dat het geen waar is, maar ik vrees er voor.

Mark my words
cry.gif
 

Joeri

Active member
Jammer dat het weg is, ik gebruikte het echt vaak om de deals goed en slecht te kijken wie je nu kan vertrouwen.
ik begrijp het van one2xs kant uit ook
jammer dat het zo moet
 

Kingunit

New member
Ik vind het best wel goed dat het weg is,
Ookal heb je 20x eerlijk gehandeld de 21e keer kun je nog wel iemand oplichten.
 

Jesse

New member
Kingunit:
Ik vind het best wel goed dat het weg is,
Ookal heb je 20x eerlijk gehandeld de 21e keer kun je nog wel iemand oplichten.
Klopt maar het was niet de bedoeling van het feedbacksysteem.

De bedoeling was of je diegene kunt vertrouwen altijd blijven opletten maar iemand met veel negatieve feedbacks niet mee handelen en met minder wel.
 
L

Lennard

Guest
Maybe dat het wel is uitgeschakeld maar dat er wel komt te staan onder je forum posts hoevel + en - feedbacks die persoon heeft?
 

Jurgen

Active member
Jammer dat alles hier moet veranderen.
Het was erg handig. Nu ga ik niet meer zo snel handelen omdat ik zijn geschiedenis niet kan zien. Als iemand een aantal goede feedbacks heeft handel je daar natuurlijk sneller mee dan wanneer iemand slechte feedbacks heeft en zijn belofte niet nakomt.
Zet er dan ook een reden bij waarom het is weggehaald. Zo krijg je alleen maar meer gezeik, maar dat zoek je zelf maar uit.
Gaan straks de forumposts ook weg, of blijft dat nog net bestaan..?
nooo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
@Jurrie: de reden dat het weggehaald is is een paar dagen geleden al gepost, lees dat even terug dan
wink.gif
 
Bovenaan