FileZilla Connect

Mitchh

New member
Sinds ik op webserver 3 zit kan ik mijn FileZilla niet meer connecten met mijn host, ik heb hier veel problemen mee omdat ik nu nergens meer mee kan werken. Als iemand een oplossing weet hier voor of een Supporter van One2xs dit kan oplossen zou ik dit erg respecteren.

Screen vd fout,
Verwijderd.
 

Mitchh

New member
afterhabbo.nl normaal werkt dit gewoon maar in dit geval niet misschien omdat ik naar server 3 ben overgezet.
 

Marjolein

Miss Marjolein
je kan beter met het IP van de server inloggen, dat werkt veel beter,
ook voor mail bekijken
smile.gif
 

Mitchh

New member
Of ik nou met het IP of de hostnaam inlog het maakt geen verschil, met beiden kan ik niet connecten en krijg ik dezelfde error.
 

Xbrabantx

New member
Mitchh (link):
Of ik nou met het IP of de hostnaam inlog het maakt geen verschil, met beiden kan ik niet connecten en krijg ik dezelfde error.


Zet is een printscreen neer van je fillezilla
 

Robinkoch

Eindbaas
mij ook ik kan het ook niet namelijk

melding:

Error: Critical error
Error: Could not connect to server
 

Marjolein

Miss Marjolein
Er zijn intussen best wel aardig wat hosts overgezet naar server 3 en die hebben geen problemen?
Maar naar server 1 kan ook niet, die zit ook weer aardig vol.
 

Marjolein

Miss Marjolein
ikzelf gebruik geen filezilla maar als het goed is moet er ergens passive mode staan, misschien lukt het als je die aanvinkt. De vorige keer lukte het toen bij mij ook met een andere host toen ik niet kon inloggen. Het is het proberen waard
wink.gif
 

Mitchh

New member
Ik heb al van alles geprobeert maar het werkt gewoon niet, toen ik nog op webserver2 zat werkte alles gewoon prima.
 
Bovenaan