Forum catogorie

Dylan

<script>
Tessa (link):

Dylan (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Tessa (link):
Of even in privé
yummie.gif





Nah, de JOE-ers moeten er eigenlijk ook bij betrokken zijn.

Maar OT:

Ik heb nu Aanbiedingen en Aanvragen samengevoegd tot een nieuw forum Handelen. Met tags kun je onderscheid maken tussen een aanbieding of een aanvraag. Ik verwacht dat nu het puntengebeuren weg is daar minder topics worden aangemaakt, dus dan is er ruimte om een nieuw Hardware subforum erbij te maken.

Ik weet alleen niet echt wat nou een goede indeling is. Nu hangen er 8 fora onder Overige, waardoor overige helemaal niet zo overige meer is.

one2xs
- Mededelingen
- Vragen
- Suggesties
- Bugs
Internet en technologie
- Webwereld
- Hardware
- Tutorials
Vermaak en vrije tijd
- Handelen
- Ondernemen
- Offtopic
- Onzin
- Games

Prijsvragen & Contests schuif ik dan onder games
Iemand nog suggesties?



Hardware en Software?



Software valt onder webwereld.

Indeling lijkt me prima Lennard.



Niet, zie die omschrijving
 

Luuko

Active member
@lennard 2 dingen
De quote knop van je laatste bericht stuurt mij helemaal naar boven van deze pagina.

En dat nieuwe reaxtie icon werkt nog steeds niet.
Had alles als gelezen gemarkeerd en iemand heeft net gereageerd, heb ht gelezen maar de icon blijft oranje
 

Jordy

New member
Tessa (link):

Lennard (link):

Tessa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):

Tessa (link):

Lennard (link):

Wouterr (link):

Tessa (link):

Lennard (link):
En ik moet nog iets bedenken voor een nieuwe JOE-aanmeldprocedure of selectie.


Hoe bedoel je dit? Voor als one2xs weer actiever wordt en nieuwe leden gaat werven?



Denk dat hij meer bedoelt dat er in het huidige systeem simpelweg nog niks voor de JOE inzit, buiten het forum. Niemand kan zich dus nu aanmelden.
yummie.gif


Precies.
smile.gif




Heb je het oude systeem niet meer dan? I mean, je kunt die niet gewoon klakkeloos overnemen. Dat snap ik, maar je kunt wel kijken hoe je het destijds hebt gebouwd toch.
Of bedoel je meer de grafische uitstraling?

Ik bedoel meer of er niks anders te verzinnen is om in JOE te komen, bijv. 6 maanden lid en minimaal 500 posts ofzo, weet ik wat.
In de oude manier stuurt iedereen een verdrietig verhaaltje in over wat ie allemaal heeft meegemaakt en dan moet ik gaan keuren of het erg genoeg is om in JOE te mogen ofzo.
emo.gif
Plus ik kan toch niet checken of het waar is wat iedereen typt.







Ja maar dan krijg je ook dat er leden toegelaten worden die bepaalde dingen minder serieus nemen en met kans op leaks van het forum. Dat was in eerste instantie waarom we die hele keuring hadden?

Ja en nu schrijft iemand wat ernstige dingen en hij doet even serieus en dan zit je er ook wel in. Niemand gaat iets schrijven van "ik wil graag meelezen want dan kan ik alles op internet posten". Maargoed, laten we het hier bij de forumcategorie-discussie houden. JOE kunnen we misschien beter in JOE bespreken.



Of even in privé
yummie.gif




Kan iedereen wel over mee praten hoor
smile.gif

Ik vind het namelijk wel een goed idee van Lennard, lekker makkelijk en je hebt geen omkijken meer naar die keuringen. Bovendien wil niet zeggen dat leden die er nu inzitten niks lekken. Als je bang bent dat er iets lekt moet je dat niet op internet posten.

toevoeging op do 20 oktober 2016, 07:27:18:


Lennard (link):

Tessa (link):
Of even in privé
yummie.gif

Nah, de JOE-ers moeten er eigenlijk ook bij betrokken zijn.

Maar OT:

Ik heb nu Aanbiedingen en Aanvragen samengevoegd tot een nieuw forum Handelen. Met tags kun je onderscheid maken tussen een aanbieding of een aanvraag. Ik verwacht dat nu het puntengebeuren weg is daar minder topics worden aangemaakt, dus dan is er ruimte om een nieuw Hardware subforum erbij te maken.

Ik weet alleen niet echt wat nou een goede indeling is. Nu hangen er 8 fora onder Overige, waardoor overige helemaal niet zo overige meer is.

one2xs
- Mededelingen
- Vragen
- Suggesties
- Bugs
Internet en technologie
- Webwereld
- Hardware
- Tutorials
Vermaak en vrije tijd
- Handelen
- Ondernemen
- Offtopic
- Onzin
- Games

Prijsvragen & Contests schuif ik dan onder games
Iemand nog suggesties?



Handelen zou ik niet zo snel onder tijd en vermaak neerzetten eigenlijk...

Marktplaats:
- Aanbiedingen
- Aanvragen

Ik zou juist aanbiedingen en aanvragen wel uit elkaar houden, dan houd je het alleen maar overzichtelijk. Als ik opzoek ben naar iets dan weet ik meteen dat ik naar aanvragen toe moet. Dadelijk staat bij handelen alles door elkaar waardoor je zelf ook nog moet gaan zoeken.
 

Tessa

Secretatessa
Jordy (link):

Tessa (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Tessa (link):

Lennard (link):

Tessa (link):

Lennard (link):

Wouterr (link):

Tessa (link):

Lennard (link):
En ik moet nog iets bedenken voor een nieuwe JOE-aanmeldprocedure of selectie.


Hoe bedoel je dit? Voor als one2xs weer actiever wordt en nieuwe leden gaat werven?



Denk dat hij meer bedoelt dat er in het huidige systeem simpelweg nog niks voor de JOE inzit, buiten het forum. Niemand kan zich dus nu aanmelden.
yummie.gif


Precies.
smile.gif




Heb je het oude systeem niet meer dan? I mean, je kunt die niet gewoon klakkeloos overnemen. Dat snap ik, maar je kunt wel kijken hoe je het destijds hebt gebouwd toch.
Of bedoel je meer de grafische uitstraling?

Ik bedoel meer of er niks anders te verzinnen is om in JOE te komen, bijv. 6 maanden lid en minimaal 500 posts ofzo, weet ik wat.
In de oude manier stuurt iedereen een verdrietig verhaaltje in over wat ie allemaal heeft meegemaakt en dan moet ik gaan keuren of het erg genoeg is om in JOE te mogen ofzo.
emo.gif
Plus ik kan toch niet checken of het waar is wat iedereen typt.



Ja maar dan krijg je ook dat er leden toegelaten worden die bepaalde dingen minder serieus nemen en met kans op leaks van het forum. Dat was in eerste instantie waarom we die hele keuring hadden?





Ja en nu schrijft iemand wat ernstige dingen en hij doet even serieus en dan zit je er ook wel in. Niemand gaat iets schrijven van "ik wil graag meelezen want dan kan ik alles op internet posten". Maargoed, laten we het hier bij de forumcategorie-discussie houden. JOE kunnen we misschien beter in JOE bespreken.



Of even in privé
yummie.gif




Kan iedereen wel over mee praten hoor
smile.gif

Ik vind het namelijk wel een goed idee van Lennard, lekker makkelijk en je hebt geen omkijken meer naar die keuringen. Bovendien wil niet zeggen dat leden die er nu inzitten niks lekken. Als je bang bent dat er iets lekt moet je dat niet op internet posten.



We hebben het keursysteem in het leven geroepen om mensen waarvan we een negatieve houding hadden af te kunnen keuren voor het subforum. Het is de bedoeling dat mensen hier vrij-uit kunnen praten over wat ze zitten, zonder dat iedereen dat klakkeloos kan lezen en tegen je kan gebruiken. Het subforum zal ook nooit openbaar gemaakt worden en te indexeren voor zoekmachines.

Ben het met je eens dat dingen altijd kunnen lekken en als je het risico niet wilt niet je gewoon niks moet posten, maar het eerste plan was om de kansen te berpeken zodat men hier een safe haven heeft.
 

Jordy

New member
Ik snap dat je het forum ook niet openbaar wil hebben en dat is ook nooit het idee geweest. Maar na 500 posts heb je wel een idee van een persoon. Dat hij opzich automatisch toegang zou mogen krijgen.
 

Tessa

Secretatessa
Jordy (link):
Ik snap dat je het forum ook niet openbaar wil hebben en dat is ook nooit het idee geweest. Maar na 500 posts heb je wel een idee van een persoon. Dat hij opzich automatisch toegang zou mogen krijgen.


Maar het idee was dat iedereen die meer dan x aantal maanden lid is en x aantal posts heeft lid mag worden. Terwijl daartussen ook leden zitten die zich misdragen (in het verleden 95% waarschuwingsniveau hadden bv). Wil niet heel kieskeurig doen, maar dat soort mensen heb ik persoonlijk liever niet in JOE?
 

Jordy

New member
Tessa (link):

Jordy (link):
Ik snap dat je het forum ook niet openbaar wil hebben en dat is ook nooit het idee geweest. Maar na 500 posts heb je wel een idee van een persoon. Dat hij opzich automatisch toegang zou mogen krijgen.


Maar het idee was dat iedereen die meer dan x aantal maanden lid is en x aantal posts heeft lid mag worden. Terwijl daartussen ook leden zitten die zich misdragen (in het verleden 95% waarschuwingsniveau hadden bv). Wil niet heel kieskeurig doen, maar dat soort mensen heb ik persoonlijk liever niet in JOE?



Maar die mensen kunnen zich eigen ook verbeterd hebben, dus dan kijk je alleen naar 95& waarschuwingsniveau.. De drukke jaren van One2xs heb ik ook wel eens een waarschuwing gekregen maar dat wil niet zeggen dat ik me eigen misdraag. Het is en blijft altijd lastig om daar de juiste balans in te vinden hoor...
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Lennard (link):

Tessa (link):
Of even in privé
yummie.gif

Nah, de JOE-ers moeten er eigenlijk ook bij betrokken zijn.

Maar OT:

Ik heb nu Aanbiedingen en Aanvragen samengevoegd tot een nieuw forum Handelen. Met tags kun je onderscheid maken tussen een aanbieding of een aanvraag. Ik verwacht dat nu het puntengebeuren weg is daar minder topics worden aangemaakt, dus dan is er ruimte om een nieuw Hardware subforum erbij te maken.

Ik weet alleen niet echt wat nou een goede indeling is. Nu hangen er 8 fora onder Overige, waardoor overige helemaal niet zo overige meer is.

one2xs
- Mededelingen
- Vragen
- Suggesties
- Bugs
Internet en technologie
- Webwereld
- Hardware
- Tutorials
Vermaak en vrije tijd
- Handelen
- Ondernemen
- Offtopic
- Onzin
- Games

Prijsvragen & Contests schuif ik dan onder games
Iemand nog suggesties?



Dan moet je Games ook bij Technologie doen.
 

Tessa

Secretatessa
Jordy (link):

Tessa (link):

Jordy (link):
Ik snap dat je het forum ook niet openbaar wil hebben en dat is ook nooit het idee geweest. Maar na 500 posts heb je wel een idee van een persoon. Dat hij opzich automatisch toegang zou mogen krijgen.


Maar het idee was dat iedereen die meer dan x aantal maanden lid is en x aantal posts heeft lid mag worden. Terwijl daartussen ook leden zitten die zich misdragen (in het verleden 95% waarschuwingsniveau hadden bv). Wil niet heel kieskeurig doen, maar dat soort mensen heb ik persoonlijk liever niet in JOE?



Maar die mensen kunnen zich eigen ook verbeterd hebben, dus dan kijk je alleen naar 95& waarschuwingsniveau.. De drukke jaren van One2xs heb ik ook wel eens een waarschuwing gekregen maar dat wil niet zeggen dat ik me eigen misdraag. Het is en blijft altijd lastig om daar de juiste balans in te vinden hoor...



Ik doel dan ook vooral op de mensen die zich na al die tijd nog steeds misdragen.
 

Jordy

New member
Tessa (link):

Jordy (link):

Tessa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jordy (link):
Ik snap dat je het forum ook niet openbaar wil hebben en dat is ook nooit het idee geweest. Maar na 500 posts heb je wel een idee van een persoon. Dat hij opzich automatisch toegang zou mogen krijgen.






Maar het idee was dat iedereen die meer dan x aantal maanden lid is en x aantal posts heeft lid mag worden. Terwijl daartussen ook leden zitten die zich misdragen (in het verleden 95% waarschuwingsniveau hadden bv). Wil niet heel kieskeurig doen, maar dat soort mensen heb ik persoonlijk liever niet in JOE?



Maar die mensen kunnen zich eigen ook verbeterd hebben, dus dan kijk je alleen naar 95& waarschuwingsniveau.. De drukke jaren van One2xs heb ik ook wel eens een waarschuwing gekregen maar dat wil niet zeggen dat ik me eigen misdraag. Het is en blijft altijd lastig om daar de juiste balans in te vinden hoor...



Ik doel dan ook vooral op de mensen die zich na al die tijd nog steeds misdragen.



Ja maar die horen zowiezo niet op het forum thuis..

Ik vond het idee van Lennard namelijk wel een goeie, mensen na een aantal posts toe laten en strenger modereren? Desnoods gewoon een moderator erbij nemen om actief het JOE te controleren?
 
Bovenaan