Forum games

Jvdw

New member
hoi,

Ik weet niet zeker of dit al eens is voorgesteld.
Maar het zou leuk zijn, vindt ik, om een categorie forum games te maken.
Het eerste wat ik jullie denken, dacht ik ook, dat er vast en zeker gespam komt.
Maar nu doe postcounts zijn weggehaald, zal er al minder gespam zijn.
Om nog meer spam te voorkomen kan er ingesteld worden dat er bij de games geen Posts worden meegeteld bij je huidig aantal Posts.

Hopelijk vinden jullie dit ook een leuk idee. Graag wil ik reacties horen
smile.gif
 

Robbert

New member
Kun je ook leuke forum games noemen die dam gespeelt kunnen worden?
Naar mijn mening zijn ze namelijk nogal doelloos.
 

Alemaalte

New member
Weerwolf
Op 4chan wordt er bijna elke avond een meerkeuze spel gespeeld, er wordt een verhaal verteld en dan krijgen we 4 keuzes. Dan mag de rest kiezen en verzint de host de rest van het verhaal.
 

Lennard

Active member
Spellen die niet spammend bedoeld zijn mag je gewoon starten in Offtopic hoor, dat is prima.

We willen alleen geen "tel van 0 tot 100.000!" of "A of B"-topics omdat je daar verder helemaal niks aan hebt; maar van bijvoorbeeld weerwolf-spellen vind ik het prima als je probeert of het lekker loopt hier.
smile.gif
 

Jvdw

New member
Lennard (link):
Spellen die niet spammend bedoeld zijn mag je gewoon starten in Offtopic hoor, dat is prima.

We willen alleen geen "tel van 0 tot 100.000!" of "A of B"-topics omdat je daar verder helemaal niks aan hebt; maar van bijvoorbeeld weerwolf-spellen vind ik het prima als je probeert of het lekker loopt hier.
smile.gif



Ja ik kan proberen, maar wordt het dan niet na een tijdje vervelend?
redface.gif
 

Lennard

Active member
De spellen? Als het leuke spellen zijn en mensen doen goed en leuk mee dan is er niets vervelends aan.
 

Jvdw

New member
Lennard (link):
De spellen? Als het leuke spellen zijn en mensen doen goed en leuk mee dan is er niets vervelends aan.


Wat vindt jij dan leuke spellen, zodat ik weet wat ik mag posten
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Ik ken weinig leuke forumspellen.
yummie.gif

Maar ik ben niet de enige forumgebruiker; het is niet zo dat je alleen een spel mag posten als ík het leuk vind. Als het geen spam-spel is wat nergens op slaat dan vind ik het prima als je er een topic voor maakt. We zien vanzelf wel of het gaat lopen of niet.
 

Jvdw

New member
Lennard (link):
Ik ken weinig leuke forumspellen.
yummie.gif

Maar ik ben niet de enige forumgebruiker; het is niet zo dat je alleen een spel mag posten als ík het leuk vind. Als het geen spam-spel is wat nergens op slaat dan vind ik het prima als je er een topic voor maakt. We zien vanzelf wel of het gaat lopen of niet.


Dat vindt ik nu het probleem, elke game is een Spam topic, daarom mijn idee een apart gedeelte te maken, zodat je Posts daar niet meetellen?
 

Shahiem

Active member
Alemaalte (link):
Weerwolf
Op 4chan wordt er bijna elke avond een meerkeuze spel gespeeld, er wordt een verhaal verteld en dan krijgen we 4 keuzes. Dan mag de rest kiezen en verzint de host de rest van het verhaal.


Dat had ik maar bijna niemand reageert.
cry.gif
 

Jvdw

New member
Wat is weerwolf dan?
bij forum games denk ik aan:
Rare the avatar.
Vallen/opvangen
Etc...
 

Jvdw

New member
Rik (link):
Weerwolf = Weerwolven van Wakkerdam.


Ik ben Belg dus ken dat niet
bloos.gif
ik snap nog steeds niet wat je bedoeld
bloos.gif
 

Lennard

Active member
Je kunt ook iets van raad de film doen, dat iemand een zin of een screenshot uit een film post (een beetje duidelijke) en dat de rest dan moet raden wat voor film het is.
Zulk soort spellen zijn prima, maar dingen als tel hier tot 100000! of raad wie er onder je gaat posten ofzo zijn gewoon niet leuk.
 

Jvdw

New member
Ja daar heb ik ook een hekel aan, maar bv. Rate the avatar en opvangen/laten vallen, mag dan
biggrin.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Waarom doe je niet bij prijsvragen (als je klein prijsje beloooft krijg je meer reacties)
 

Willem

Active member
je kunt ook een aparte sectie maken voor forumgames als subforum voor het offtopic subforum, en dat alle posts die je daar maakt niet meetellen.
 

Alemaalte

New member
Jvdw (link):

Rik (link):
Weerwolf = Weerwolven van Wakkerdam.


Ik ben Belg dus ken dat niet
bloos.gif
ik snap nog steeds niet wat je bedoeld
bloos.gif




En dat heeft ermee te maken omdat? Als je geen gezelschapspellen kent is dat niet daarom he
yummie.gif

Maar ik ga ooit wel eens een werewolven topic maken, misschien zelfs vandaag.
 
Bovenaan