FTP-account

August

Test
Hey,

Bestaat de mogelijkheid om meerdere FTP-accounts aan te maken, waarbij je een account bepaalde rechten kunt geven, bijvoorbeeld op een specifiek domein?
Zo ja, kan iemand mij vertellen hoe?

Alvast bedankt!

Groet,

August
 
J

Jponsen

Guest
Gewoon in directadmin?
Bij de locatie doe je de interne locatie naar je domein.

ZVOOAtF.png



toevoeging op 21 april 2015, 19:44:56:
Je kan zelfs gewoon je domein in directadmin selecteren en daar een ftp account voor aanmaken.
 

Lennard

Active member
Houd er wel rekening mee dat als iemand bestanden naar een map kan uploaden, hij ook een PHP bestandje zou kunnen uploaden waarmee hij door jouw bestanden kan bladeren.
Vertrouw er dus niet blind op.
 

Luukvdo

New member
Ducksite (link):
Welk programma raden jullie aan om ftp mee te gebruiken?

Ik gebruik zelf meestal FileZilla. Op het werk gebruiken we WinSCP.
 

Ducksite

New member
Bedankt voor de reacties. Ik heb filezilla gedownload en gebruik het nu enkele maanden en vraag me af hoe ik het ervoor deed.. geklungel eigenlijk. Dit werkt super!
Groetjes!
 

Janm

Active member
Ducksite (link):
Bedankt voor de reacties. Ik heb filezilla gedownload en gebruik het nu enkele maanden en vraag me af hoe ik het ervoor deed.. geklungel eigenlijk. Dit werkt super!
Groetjes!


Als je macOS hebt dan is Coda ook echt een aanrader!
smile.gif
 

Bartv

Active member
Janm (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Ducksite (link):
Bedankt voor de reacties. Ik heb filezilla gedownload en gebruik het nu enkele maanden en vraag me af hoe ik het ervoor deed.. geklungel eigenlijk. Dit werkt super!
Groetjes!






Als je macOS hebt dan is Coda ook echt een aanrader!
smile.gif




Atom met Remote-FTP vind ik fantastisch werken. Coda vind ik soms wat sloom en oud-dated de laatste tijd.
 
Bovenaan