Gameservers stoppen

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Jullie wisten het waarschijnlijk al een tijdje, maar de gameservers stoppen morgen of overmorgen met draaien.
Helaas werden er te weinig besteld om het rendabel te laten zijn. Misschien komen ze in een later stadium weer terug, maar voorlopig zul je ze niet terugzien.

We willen iedereen bedanken voor het testen.
smile.gif


Groet,

one2xs
 

Jesse

New member
Hmm Oké zat erraan te komen gewoonte weinig leden die verstand/ interesse in hebben, maar zonder proberen gebeurd er niks
smile.gif
 

Luukvdo

New member
One2xs (link):
Jullie wisten het waarschijnlijk al een tijdje, maar de gameservers stoppen morgen of overmorgen met draaien.

Nee
emo.gif

Maarja, het was inderdaad niet meer rendabel
 

Daiman

New member
je kan hier wel mee op sa:mp forum adverteren enzo daar is best wel veel vraag naar mischien dat het dan wel rendabel wordt
 

Lennard

Active member
Ik vraag het me af.
Vergeet niet dat de gamehosting voor ons nu gratis was waardoor we ze voor 1 punt konden aanbieden, als we het echt door wilde zetten werd het direct weer een stuk duurder.
 

Lennard

Active member
Ik heb geen idee, maar het feit dat het nu al niet zo vlot liep maakte voor ons wel duidelijk dat het als het duurder ging worden al helemaal niks zou worden.
 

Lennard

Active member
Nee. We nemen al een maand ofzo geen nieuwe bestellingen meer aan, maar de servers die nu lopen stoppen er dus ook binnenkort mee.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Een gameserver is speciaal voor 1 soort spel gemaakt en draait ook enkel dat spel. Daardoor is het vaak goedkoper.
 
Bovenaan