Geen One2xs emails

PascalVZ

Active member
FWQ3Oyo.png


Maar ik heb bij al mijn bestellingen nog geen e-mail gehad.
 

Lennard

Active member
Hm, dat is wel weer erg vreemd. De mails komen terug met een "250 Queued mail for delivery", zonder aanvullende informatie over wat er loos kan zijn.

Ik haal een 10/10 volgens https://www.mail-tester.com/ en one2xs.com staat op geen enkele blacklist, dus het is me een raadsel wat er loos is. Ik kijk even of ik het nog verder kan debuggen, maar het is wel erg merkwaardig.
 

Lennard

Active member
Weet je trouwens zeker dat ie niet aankomt?
Ik heb het net met een @hotmail.com adres geprobeerd en mail komt gewoon aan (vandaar de 2xx statuscode). Hij komt alleen in spam; ik ga kijken wat ik daar aan kan doen, maar de mail hoort dus wel gewoon aan te komen.
 

PascalVZ

Active member
Lennard (link):
Weet je trouwens zeker dat ie niet aankomt?
Ik heb het net met een @hotmail.com adres geprobeerd en mail komt gewoon aan (vandaar de 2xx statuscode). Hij komt alleen in spam; ik ga kijken wat ik daar aan kan doen, maar de mail hoort dus wel gewoon aan te komen.


Ik ontvang de mails in de spam folder, maar heb nog nooit een factuur gehad.
 
G

Guest

Guest
Hotmail is berucht voor het "verliezen" van mails. Dat is een bekent probleem van hotmail
 

Lennard

Active member
Pascalvz (link):

Lennard (link):
Weet je trouwens zeker dat ie niet aankomt?
Ik heb het net met een @hotmail.com adres geprobeerd en mail komt gewoon aan (vandaar de 2xx statuscode). Hij komt alleen in spam; ik ga kijken wat ik daar aan kan doen, maar de mail hoort dus wel gewoon aan te komen.


Ik ontvang de mails in de spam folder, maar heb nog nooit een factuur gehad.



Die krijg je ook niet per mail; facturen zijn hier op te vragen: Orderoverzicht
er wordt nog gewerkt aan het per mail versturen van facturen na je bestelling, dat is wel zo handig.
 
Bovenaan